Wednesday, April 20, 2011

Ammar dan Tok Esah lawat Deno



Assalamualaikum...beberapa kali bila LM buat entri tentang adik Dayang Deno blogger ammar ada bertanya deno duduk wad berapa . LM memang tak tau..huhu . Tapi bila LM buat lagi entri tentang deno masuk ICU dan tidak sedarkan diri ammar bertanya lagi katanya dia berniat nak melawat deno .


Semalam...LM bagitau yang Deno ada di wad 7AB di hospital besar ganu . Hari ni ....LM dapat message dari Deno .

akak...... deno malu nie.... td ada 2 org bloggers dtg melawat deno... nie mesti akak gtau.... amar n tokesah.... eiiiii! malunyeeeeee..... deno tak sangka langsung diaorang nak dtg.......=_=

Hihi...deno mesti happy ada rakan blogger melawat . Terima kasih kepada Ammar dan Tok Esah kerana melawat deno dan menceriakan hari ni untuk deno . Deno dah sihat sikit hari ni dan dah mengidam nak makan aiskrim dan nasi briyani...


Buat deno...moga cepat sembuh ye . Takmo la malu - malu , mereka ikhlas melawat deno tu . 


www.tips-fb.com

38 comments:

Tok Esah said...Reply To This Comment

hihiks!! maseh kak! kalau akak xbgtahu kan, tok pun xtahu!! huhuks actually mmg malu gak nak pergi td, tp kerna semangat nk support deno, dengan hati ikhlas pergi lah melawat dia kan!! alhamdulillah, okeh dah dia!! kita sama2 doakan dia bersama!!

Eyrique Ettiqazz. said...Reply To This Comment

ukhwah antara blogger...bagus jika ianya terjalin semakin erat dan kekal selama2nya.

S..U..D..@..I..S said...Reply To This Comment

didoakan semoga Deno cepat sembuh

Peri PiA said...Reply To This Comment

ukhwah :)

semoga cpt sembuh

Encik MamaT said...Reply To This Comment

walaupon tak kenal.. semoga deno sehat :)

JIJI YU said...Reply To This Comment

tgk2..sape kate blog takder pekdah..hahaha..

zaMir said...Reply To This Comment

harap2 deno cepat sembuh....=D

Lelord said...Reply To This Comment

aah btulkan xyah la malu...mamanajlaa x malu ni sapa nak dtg melawat meh la ekekekee

krole said...Reply To This Comment

wuahh!!! besnya~!!! ngee~

Tok Esah said...Reply To This Comment

kak, tok dah buat entry pasal tadi!!

jenguk2 lah!!

http://www.tokesah.com/2011/04/prihatin-semoga-blogger-dayang-deno-cepat-sembuh/

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

semoga deno sembuh cepat, walaupun xmengenali siapa dia...=___=''

Izamir Ridzwan said...Reply To This Comment

semoga dayang deno cepat sembuh.. aminn

MiSzy DiaN said...Reply To This Comment

best kan kalu hidup mcm nie..
walau pn nda penah jmpa d alam maya tp dpt juga berjumpa walaupn cuma di hospital jak..
kak LM, dian mmg sibuk skrg.. makin byk kerja bila nak abis praktikal nie.. :)

AMMAR YASIR said...Reply To This Comment

Ammar sekali lagi malu sebab ingatkan Deno tu adik lagi tapi rupanya sebaya dengan Ammar. 22 TAHUN. Dulu dah malu sebab ingat Tok Esah tu perempuan..huhuhu... Terasa tenang je hati ni bila tengok Dayang Deno senyum ceria tadi. Kelakar tadi bila Dayang Deno terpinga-pinga sebab tetiba orang tak kenal datang melawat dia. Semoga Allah bagi dia kekuatan untuk meneruskan kehidupan.

bersama kak Es said...Reply To This Comment

berblog pun boleh tambah dan erat silaturrahim :)

diana said...Reply To This Comment

mesti malam ni deno tido nyenyak..
hehheeh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

tok esah..hihi.nak lawat deno pun malu2 ye?ala..biasalah tu..tak pernah jmp kan.tp mesti deno hepi ada rakan blogger melawat dia kan?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

EE-moga begitulah hendaknya...saling mengambil berat

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Pia-amin...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Pia-amin...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sudais-amin..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

emcik mamat-amin

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

jiji yu-org bkn blogger mmg selalu ckp camtu..keh3

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

zamir-amin

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

lela-hehe..nnt LM lawat lela ye?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

krole-mmg best

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

tok esah..tq lawat deno..dan sis dah baca entri tu..dah komen pun

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

FS-amin..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

IR-amin

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

dian-betul apa yg dian katakan tu..


busy ye..jg diri tau..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Ammar-owh..sebaya ammar ye..hehe.moga deno hepi hr ni.tq lawat deno.ops..sis pun dulu2 ingat tok esah ni pompuan..haha.pas dia wat entri apa ntah..ada tunjuk gmbr dia..br tau dia lelaki.hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kak es-betul tu sis..cam kita ke?hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

diana-moga2 begitulah..hihi

CIK TOM said...Reply To This Comment

semoga deno cpt sembuh...kalau ada kelapangan boleh cik tom melawat deno juga..

najihah sahami said...Reply To This Comment

alahai..mish pun nk pergi..:(

Woofer Storm said...Reply To This Comment

yg pntg dalam pershbtan biar jujur dan percaya,baru blh dikatakan shbt..insyallah moga deno baik2 hndknya sis..patutnya ummi yang layak dapat pujian,kerana tanpa ummi,blogger kecilan mcm sy ni pun tak kan tahu..thankk ummi

jeragang said...Reply To This Comment

Alhamdulillah... blogger biasanya menyampai suara hati yang keluar dari rasa keprihatinan kita terhadap sesuatu perkara. Memang perasaan bloger mudah tersentuh terutama perkara2 yang menimpa seorang rakan dan menyibar berita memaklum rakan yang lain... bagus LM semangat prihatin begini patut di teruskan....

Miza Yusof said...Reply To This Comment

alhamdulillah. denokembali ceria. semoga semakin sembuh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...