Thursday, April 28, 2011

Blogger Penipu ?



Assalamualaikum...
Entri LM yang bertajuk "Panas" di bawah ini mengundang pelbagai reaksi . Ada yang percaya..dan mengaku pernah alaminya . Mungkin dari blogger yang sama . Mungkin blogger yang lain . Tapi kes yang LM tau dari 3 orang blogger ni dari blogger yang sama merembat duit mereka . 


Entri LM tu..berniat mengingatkan kalian supaya berhati - hati . Bukan untuk memburukkan nama blogger tersebut . So..maaf banyak - banyak . LM tak berniat nak burukkan nama blogger tersebut . Dalam islam tak suruh kita memburukkan nama orang lain pun walau kita tau orang tu bersalah . So perlu ke LM sebut terang - terangan nama nya di sini ? Mangsanya juga diam tanpa bicara . Entri LM sekadar mengingatkan supaya berhati - hati . Tak minta anda mempercayai  entri tersebut . Terserah nak kata LM penipu atau ada - adakan cerita...SEKIAN!


LM tak buat entri tanpa bukti..LM tak berbicara tanpa sebab..LM tak marah tanpa tujuan...semuanya ada alasan dan logik akal . 


Nota kaki : Buat baik berpada - pada...

www.tips-fb.com

18 comments:

MataHati @ MH said...Reply To This Comment

jgn percaya 100% rakan yg ditemui di alam maya... jgn marah2 sis, nanti tekanan darah tinggi

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

ermm..blom kne memng xcaye...
saye antara saksi yg lihat kes mcm ni jadi kak...beringat slalu..

Encik MamaT said...Reply To This Comment

hehe... sekilas kambeng di kandang aku dah tau sape... hehe... aku nak sound dia tak bg... hehe.... nak wat cemana... orang buat baik.. tapi kena pijak kepala... sabar pun ada had jugak.. ye tak...

DKosongLapan said...Reply To This Comment

Uiiikkkkkk ade yang teghase dengan entri mike LM???? Biasenye sape yang buat bende tu.... Die le yang teghase.....
Tapi kite buat2 le pengajaran ateh ape yang terjadiiii

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

ada juga blogger yang macam itu?? melampau lah....

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

mcm mana leh jd mcm tu kak?

nur said...Reply To This Comment

semoga jadi pengajaran dan perhatian.

Peri PiA said...Reply To This Comment

buat jahat jgn sekali

share pekara ni ok la rasenya,pesan kwn2 suruh hati2

Far8 budak baik said...Reply To This Comment

sokong LM..
ni bukan amik hati ke hape..
ni siyes..
bab farid kenal LM dari dulu..
cewahh =)

Bulan said...Reply To This Comment

ade akak blogger cmtue.kwn bulan pn blogger gak.ade sorg blogger nie slalu mintak duit ngan dia.cian tol.dah la kwn bulan xde duit.siap paksa2 lg.padahaal blogger tue traffic byk giler.tp still xde duit.pelik tol

Kalamhati said...Reply To This Comment

buat jahat jangan sekali..

berkawan biar jujur dan ikhlas..jgn jd kawan yg menyusahkan kawan..Allah is watching us..always!

Nini Hartini said...Reply To This Comment

LM, rembat duit guna cara yg macam mana?

diana said...Reply To This Comment

sap dia tu???
nak tau jugak!!!:p

ghost writer said...Reply To This Comment

setiap yang ada perlu penjelasan.itu saja.kita tidak menyatakan sesuatu hanya dengan bersandarkan dengan apa yang kita dengar.tapi dengan apa yang kita lihat sendiri dan sumber yang meyakinkan.

eiela said...Reply To This Comment

ade jugak blogger yang camtu ek. tapi memang betul, manusia nih rambut sama hitam, hati lain-lain. berkawan dan berbuat baik berpada jugak, jangan mudah percaya 100% walaupun orang tuh rapat dengan kita, apatah lagi yang kenal through online.

Latest Entri :
Hal Remeh Tapi Kena Ambil Serius

alyana hamdan said...Reply To This Comment

erm..yana xthu lah kaka nk komen apa..
tp xbagus lah minx2 duit mcm tu..
lagi2 org y kite xkenal..
nty kite sendiri y susah..
=)

Miss PIJAOSIX said...Reply To This Comment

meh bagi name blogger tu? hihi..meh den sekeh dio...

p/s: sehat ke? lame tak tanye...rindu kamu jugak...

Woofer Storm said...Reply To This Comment

takpe,ummi sekdar nak bgi nasihat kan...orang tak dgr,nak buat mcm mna gak..ermm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...