Sunday, April 24, 2011

Cerianya ...



Assalamualaikum...
Pagi ni LM rasa macam malas nak buat sebarang aktviti . Maisarah ada kelas KAFA pula minggu ni . Memang macam busy je kot rasanya petang ni . Lepas hantar maisarah LM nak ambik tempahan taufu fah kat rumah kawan dan ambik tempahan tart telur yang dah lama LM idamkan . Nak buat punya lah keceh dengan masalah takda acuannya lagi..huhu.


Apa pun , badan memang rasa sangat tak larat dan letih . Tadi jenguk wall adik blogger kesayangan dayang deno . Lagi 17 hari adikku deno dapat keluar dari hospital . Hari yang di tunggu - tunggu oleh deno . Deno nampak ceria hari ni ....moga dia semakin sihat dan ceria selalu .


Lepas kehadiran ammar dan tok esah , deno menerima kehadiran atuknya , dan rakan - rakan sekuliah . Lepas ni siapalah yang akan melawat deno ? Kepada rakan - rakan yang berada di kuala terengganu , jika ada kelapangan lawatlah deno . Kadang - kadang tu rasa kesian juga deno kesunyian di sana . 


Tapi LM seronok hari ni bila tengok deno macam ceria je ....moga deno terus ceria dan tabah melalui sedikit lagi rawatan di sana . Biar sihat dan dapat jumpa akak nanti , Insya Allah...itu perancangan untuk deno tersayang bersama biskut cornflakes yang deno minta tu..hik3 .


Salam ceria buat deno dan semua yang singgah membaca...ceria - ceria selalu . Sesungguhnya Hidup Itu Memang Indah .
www.tips-fb.com

27 comments:

Eyrique Ettiqazz. said...Reply To This Comment

EE pernah merasa ddk kat hospital sorang2..x de sape lawat sbb family jauh..sayu sgt bila org sebelah dilawati oleh keluarga dia

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

kak, nanti sampaikan salam KAMI kat deno ye. :)

Peri PiA said...Reply To This Comment

Alhamdulillah :)

kiz said...Reply To This Comment

yap..hidup itu memang indah jika kita hias ia dengan kebaikkan

zaMir said...Reply To This Comment

memang seronok bila dapat kuar dr hospital...sape yg nak duduk lame2 kan...hehe...

ghost writer said...Reply To This Comment

keceriaan yang menutup sedikit kesakitan...

syukuri nikmat sihat ketika sakit.

Lelord said...Reply To This Comment

ekekkekee tak beli lagi ek mould tuk wat tart

Woofer Storm said...Reply To This Comment

tak sy sngka orang yang bernama ummi miz,sungguh prihtin skli..thniah umi..

*prhitin kat orang lain,kena juga prihtin kat diri sndri k..jgn dri baik2 ummi..
jga baby n famly..sy doakan.,amin

asuransioke said...Reply To This Comment

as wr wb, mampir di sini....., blog cool

JIJI YU said...Reply To This Comment

indahnye silaturrahim ni kak..ape pon nak kek carrot kak..

azian said...Reply To This Comment

kka
hidup itu mmg indah tapi tak bg sesetgh org...betul ni, tak tipu....hehehhe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

EE-apa yg EE rasa LM pun rasa dik.duk spital sorang2.suami takda jauh..mak jauh.mkn lauk spital dlm pantang pedas2.akak ni dah la jenis berpantang..berjurai2 air mata makcik ni ha..huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

KAMIHIDUP-Insya Allah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pia-^_^

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kiz-betul tu kiz

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

zamir-betul tu zamir..mmg boring duk hospital

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

hgost writer-ye bisk..mmg keceriaan tu mengubati kesakitan setiap hari yg dilalui oleh nya..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

leleord-keh3...tu lah psl.pd hal..giant tu alahai..dekat benar ngan umah.huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

woofer storm-ummi sentiasa prihatin pd diri..jgn risau.tq ye

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

asuransioke-tq mampir ke sini ye

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

jiji yu-alahai...siannyer.nak kek karot ke?hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

azian-la..kenalah ceria2 kan diri.br leh rasa hidup tu indah yg teramat sgt.tak mo hidup matikan diri..haha

deno said...Reply To This Comment

hye kakak... selamat malam.. mungkin skrg di sana masih petang kan..? hihi.. (^_^)dua tiga hari nie memang deno rasa makin sihat dan ceria.. lebih2 lagi dgn kehadiran org yg melawat deno.. bertambah-tambah pula org dtg, rasa seronok pun ada..:)

deno tak sabar nak balik, rasanya lambat sungguh masa berlalu.. deno byk perkara nak buat bila balik nanti.. terima kasih kak krn x henti2 beri deno sokongan.. walaupun kita kenal kat alam maya, deno rasa kakLM mcm kakak deno sendiri.. mujur ada blog nie yg boleh isi kekosongan deno kat hosp nie kak..

td ammar ada dtg lagi, dia bwk kfc kat deno.. tak sangka sungguh deno.. baik kan dia.. hihi

okey kak, deno perlu tidur awal mlm nie.. salam syg dari deno :)

Sunah Mohammad said...Reply To This Comment

moga dia cepat sembuh ye kakak comot..

najihah sahami said...Reply To This Comment

mesti deno duk menghitung hari ni kan..hehehe...syoknyaa!

nnti sis datang ganu leh la kita terjah deno......cant wait!

al-lavendari said...Reply To This Comment

maaf lama tak singgah. seminggu yang lepas agak kesibukan sikit.

kat sana pun ada kelas KAFA juga ye ?

... said...Reply To This Comment

as salam..
moga deno cepat sembuh

=)

ameen..
oh. mana link blog beliau kak.
er..kak, kalau hantar kerang bakar guna courier boleh ke?
saya letak dalam thermos je.
tak tahu la tahan berapa lama.
lepas siap bakar je, terus pos guna dhl takpun fedex. fedex tak tau la cepat ke tak kat qatar.
huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...