Wednesday, April 27, 2011

Dah Malam La !



Assalamualaikum...
Hari dah malam dah  ....LM baru siap menggulung kuih popiah untuk bekalan sekolah anak dan suami esok . Adoi tak larat buat banyak . 20 keping sudah la . Hehe . Apasal rasa cam tak yakin jek leh bangun goreng popiah esok pagi ye ? Adoi..jangan wat pasal , 4.50 pagi kena bangun goreng popiah esok .


Mop lantai dah siap dan esok tinggal kemas sikit -sikit je . Badan makin berat buat LM raa diri macam kira - kura . Bila makan duduk bersila kat bawah terkial - kial nak bangun . Bila baring terlentang dah macam kura - kura terlentang tak boleh bangun..keh3 .


Nite semua...moga esok hari yang ceria buat korang .
www.tips-fb.com

15 comments:

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

rajinnya akak. :)

nub said...Reply To This Comment

leklu layan bola lu. hahaha

Woofer Storm said...Reply To This Comment

suka ea ummi masak2 ni,ada harapan nak kalahkn mat gebu ni..heheee

Lelord said...Reply To This Comment

ekekekkeke klako la plak cam kura2 terlentang

Belalang Hijau said...Reply To This Comment

nite sis LM :)

miszlullaby said...Reply To This Comment

hihi..sebok kak LM kite...jangan lupe kunci jam tau bangun goreng popiah =)

najihah sahami said...Reply To This Comment

sis...jaga kesihatan tu tau. jangan buat kerja berat2.nnti menyesal xsudah...hehe...

JIJI YU said...Reply To This Comment

menjadik tak popiah tu kak..

MataHati @ MH said...Reply To This Comment

sis..cepat update cepat update...

jgn lupa tampal sekali kuih popia tuh.. nak tgk nak tgk ;p

Peri PiA said...Reply To This Comment

buat keje umah elok2 LM,take care

MiSzy DiaN said...Reply To This Comment

rajinnya kak LM buat kuih popiah yaa.. hehe dulu kalu puasa, kuih popiah tu wajib ada kat meja and dian yg slalu buat.. tp time puasa jak laa.. hehee

Eyrique Ettiqazz. said...Reply To This Comment

hikhik lawak..manusia jelmaan kura-kura ker?hikhik..jgn mara

Rozita said...Reply To This Comment

hari ni mmg hari yg ceria buat kami kat sini...dah siap goreng popia tu?

LM kata rab ke..kesian mengidam dodol... nak sy pos?

KuNanGKuNanG said...Reply To This Comment

rajinnye...camni la contoh istri solehah&ibu mithali...:)

blog-tips-kurus said...Reply To This Comment

sis, pos sini skit. hihi! :)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...