Friday, April 29, 2011

Korang Memang Baik ..



Assalamualikum....
Malam tadi entri masuk air yang LM post mendapat komen yang banyak juga dari kalian semua . Terima kasih banyak - banyak . Lepas LM cuba petua yang bonda berikan tu tapi tak berhasil rasa memang buntu gak . Berdengung cam dalam gua jek . 

Tapu bila ramai yang kata buat semula dan geleng  - leng sikit kepala dan atq suh ummi lompat - lompat sikit ...okeh, semua LM cuba !!! Dan..................memang berhasil .


Tq semua . entri merepek LM pun korang sudi layan dan komen bagi pendapat . Sangat menghargai setiap pandangan dan komen kalian semua ...hehe
www.tips-fb.com

10 comments:

kakchik@ella said...Reply To This Comment

Adik mmg ramai peminat. hihi

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

akak dah tak masuk air lagilah, heee. :)

najihah sahami said...Reply To This Comment

haha..ramai sayang akak tu..:)

Lelord said...Reply To This Comment

ekeekeke...lela pun dh lama x turun swimming, kemain malas lg

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@kakchik@ella-hehe..ada2 jek akak ni.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

KAMIHIDUP-hihi..dah okey

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@najihah-hehe..tr mish

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Lelord-keh3..nak turun mmg mls..dah berendam jd cam hippo lak kan?

Nor Suhaiza said...Reply To This Comment

ha3...
slamt keluar dr alm gua
ngeeee~~~~~~~
akhirnyer bjaya..
tahniah...
hahahahahah....

:)
happy blogging...~~~~~~~~

Woofer Storm said...Reply To This Comment

betul kata najihah tu,ummi bnyk yang syang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...