Thursday, April 21, 2011

Malam Tadi...



Assalamualaikum...
Kisah malam tadi buat wajah LM berseri - seri...nak tau apa yang terjadi ? 


Camni , lepas  azan isya '  je...biasanya tak lama lepas tu LM akan cepat - cepat nak tidur . Tapi ....

LM : abang...malam ni za nak wat projek kuih lagi..leh tak ?
Hubby : Dah malam ni...esok - esok la..dia kata..

huhu..LM hampa..bila hubby gi masjid jek solat isya' LM terus buka lappy dan google . Nak marah ke apa ke nasib lah , janji LM puas malam ni....fikir LM .


Salin je apa yang nak di copy kat lappy tu dan..alamak..dia dah balik . Terus off lappy dan LM ke dapur . Buat bodoh jek ambik segala peralatan perang dan cakap kat hubby ....

LM: Abang , tolong za gentel nanti eh..jap jek . 
Hubby : hurmm..

dalam hati..yeahhh..suker.Dari siang teringin sangat tau!

LM pun terus je memulakan operasi , apalah tanggapan hubby kan ? Hampir tiap malam LM wat projek . Telur 30 biji kejap je LM habiskan , kek , puding karemel , kuih lapis, seri muka...semua LM buat . Tepung 5 kg jap jek abis ...Sori lah laling..tiap malam nak wat projek kuih...sejak peknen angin nak memprojek kuih tak abis - abis .


Tau tak...LM wat apa malam tadi ? 

Cornflakes_cookies
biskut cornflakes..

Dari siang rasa sangat teringin nak makan . Lewat tidur sebab duk menggentel biskut ni . Sedap dan rangup . Hari ni lewat bangun sebab wat biskut ni ke?hihihi...

Nota kaki : Selamat hari raya..keh3..
www.tips-fb.com

48 comments:

sarah-najwan said...Reply To This Comment

wat projek kuih xpa LM..puas hati bole makan..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sarah najwan-tul tu sis

alexa yussida said...Reply To This Comment

nasib ngidam bnda yg bole masak kak..hehe kalo tetibe ngidam bnda ssh nak cari..haru jwbnya:p

tc akk..jaga kesihatan ye :)

zalin said...Reply To This Comment

hahaha..selamat hari raya kak! rajin btol wat kuih..

b a m b a m ' s said...Reply To This Comment

nak ckit! :P

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

huk alorhh, wat lawak plak lah akak ni >_<""

:d postkan kat perak ni kak!! :P

JIJI YU said...Reply To This Comment

tanggapan hubby tu camne tu kak.eheheh

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

ayat mula-mula tak tahan, rajin akak ye, macam nak raya je rasa ni. :)

shatooman said...Reply To This Comment

projek, projek jugak...kesihatan kena jaga tau.

Eyrique Ettiqazz. said...Reply To This Comment

amboi byk nya projek LM..

Selamat hari raya di bulan Jamadil Awal...kehkehkeh..

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

akkkkkkkk hehehe.akak ni noty lah...

Peri PiA said...Reply To This Comment

selagi larat buat elok2,sedap2 ye LM :)

Sweet juge hubby tlg :)

Kalamhati said...Reply To This Comment

yeay yeay!rayaaa..hehe bestnyeee

Sunah Mohammad said...Reply To This Comment

so suwittt la kakak comot! kek lapis bila nak wat???

kiz said...Reply To This Comment

baby dalam perut tu sebenarnya yang nak buat biskut..

efa said...Reply To This Comment

akak raya lmbt lg kehkeh :) sedap la biskut cornflakes huhu rajinnya akak hehe

Izamir Ridzwan said...Reply To This Comment

alolo cian kat hubby tuh

MiSzy DiaN said...Reply To This Comment

kak LM mengidam nak buat kuih.. hehehee.. pelik.. :)

Piasara said...Reply To This Comment

"selamat hari raya,maaf zahir batin..eh..belum yer..a'ah puasa pun blom lg nih..LM,rajin nya ko...malam2 lak tu...nasib baik suami faham...boleh tolong gentel2,dak pun tolong teman sembang2 pun jadi ler.."

muhammadnuraizuddin abdulrahman said...Reply To This Comment

ihihi..tak sabar nak raya akak..ihihih

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

alexa -tq dik..adik pun jg diri ye

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

zalin-hehe..nak mkn mmg lah rajin..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

bambam-meh la dtg umah..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

syatoza-lor..lawak ke?hehe

bak meh alamat nak pos

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

jiji yu-ye lah..manalah tau kot2 hubby marah asik nak wat kuih jek..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

KAMIHIDUP-hehe...ayat mula2?mmg rasa nak raya jek ni dik.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

shatooman-hehe..ye dik..akak tau.tq ye

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

EE-keh3...selamat hr raya..ntah raya apa lah ye?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

rara-keh3...mana ada noty..sikit2 jek la..haha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pia-mmg lah hubby kena tolong..tak larat lah pia nak mengentel byk2 tu..sakit pinggang.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kalamhati-hehe..raya sis..raya!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sunah-sampai bila2 pun tak kan buat kot kek lapis..akak tak pandai..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kiz- ye ke...camtu eh?sian baby..dia gak yg kena kan?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

efa-lambat sgt raya...so rajin2 kan diri lah sbb nak mkn..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

IR-haha..mmg sian kat hubby..kena tolong wat kuih raya

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

dian-hehe..ngidam yg pelik ye dik?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

piasara-ntah la sis..hambek!hari2 saya asik nak mengadun jek ni..adoiii

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

aizuddin-hihi...mmg lah .rasa nak raya jek ni

ghost writer said...Reply To This Comment

nih memang betul2 gian nak mencuba semua resepi bila percubaan pertama berjaya..

miszlullaby said...Reply To This Comment

hahaha..comel la kak LM ni..janji puas ati. akak da bape bulan pregnant ek?

laloque said...Reply To This Comment

tokei... biskut almond london 4 balang, tart nenas 7 balang, biskut arab 3 balang, siput2 3 balang, rempeyek 4 balang... suma kira berapa... nanti raya haji tahun 2014 hantar aah...

AngahSayang2314 said...Reply To This Comment

wahhhh sedap tueeeeee tak yah tunggu raya bila2 pun leh wat

bersama kak Es said...Reply To This Comment

orn peknen mmg banyak songeh sebb tu lah org peknen ni sooowiiiitt okeh

buatlah banyak2 kalau tak habis pos sini okesss :)

alyana hamdan said...Reply To This Comment

wah..kaka...
best nye kalaw yana dpt kaka macam ny..hari2 makan kuih..
sedap nye...
puding.?pewhhhh..sedap tu..
yana tahu buat agar2 & dadih jek..
puding belum lepas..
tapi kastard lepas lak..hehe..
kaka nak jugakk puding kaka..!!
=)

nazirulhazwan~ said...Reply To This Comment

entry seksual ni:P lagi paer ni :

Abang , tolong za gentel nanti eh..jap jek

Nor Moscow said...Reply To This Comment

LM..pasni blehlah pos resepi kat sini lak..lagipun raya lagi dua tiga bulan..keh2..pose blom lagi dah teringin nak raya...:D

Amyna said...Reply To This Comment

Rajin nya LM.... :-)

Woofer Storm said...Reply To This Comment

slmt hari raya ummi,ada masa pos la apa yang ada tu ye...hahaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...