Tuesday, April 19, 2011

Selamat Hari Lahir Sayang...



Assalamualaikum...LM nak ingin sekali di sini mengucapkan Selamat Hari Lahir buat buah hati pengarang jantung LM yang menyambut ulang tahun kelahirannya pada hari ini . 


Malam tadi kami dah makan - makan di luar , tapi hadiah sampai kini LM masih belum temui . Hurmm nak bagi apa pun LM buntu . Incek suami takmo hadiah apa - apa..sebab LM tak bekerja kot ? hehe . Semalam mencari - cari di mall sampai keletihan . Tak juga jumpa hadiah yang sesuai . 


Incek suami kata dia cuma nak kasih sayang...tu LM tau lah . Nak belikan jam harga beribu LM tak mampu lah pulak..keh3 . Alasan yang kukuh kan ? Nak beli baju..abang cam banyak je baju . Hehe..nak apa abang !!! dah 2-3 minggu pujuk tanya nak apa takmo bagitau ! 


Takpa - takpa..hujung minggu kita ronda cari sama - sama hadiah ye . Ori punya hadiah la..haha . Erk..semalam tengok ada T-shirt Ferrari 380 riyal..cantik sangat. Merah menawan tu..abang suka tak ye???huhu . Pasti abang takmo..za tau punya!
www.tips-fb.com

13 comments:

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

alolo...suweett je...hehe..
happy birthday jugak.. :)

ieyla doakan moge hari ni bertambah lagi satu titik kegembiraan dalam hidup akk 1 family..aminn...

SitiNurIzzati said...Reply To This Comment

ewh..smela.besday abg sye pun arinie gak.tp,xsmpat ag nak celebrate..agpun,nak tggu die blnje dlu.hee

Peri PiA said...Reply To This Comment

manis nya LM :)

Selamat Ulang tahun,moga diberkati LM sekeluarga

bersama kak Es said...Reply To This Comment

fullamakk...so sweet and lomantisss

Kem salam happy besday ye :)

Moga berkekalan till Jannah :)

MataHati @ MH said...Reply To This Comment

selamat hari lahir kpd encik suami sis lm..

semoga selalu dimurahkan rezeki

shatooman said...Reply To This Comment

hepi besday utk my abg ipar...ekekeke.. tp kalu ikutkan, hadiah tu tak penting mana pon..cukup la bagi kasih sayang ngan sepenuh hati. tp kalu nk bg pon, jam harga 10 hengget pon takpe.. tu dh memadai utk nampak dihargai~

Lelord said...Reply To This Comment

Happy Birthday Mr Zairy...

Eyrique Ettiqazz. said...Reply To This Comment

EE pon nak ucap HB kat suami LM.Bg kasut pon ok jugak..lelaki jarang berpasang2 kasut,kalau boleh nak setia pd yg satu..x tau la pulak suami MML.

MiSzy DiaN said...Reply To This Comment

kak LM bagi jak apa2 dkat hsbnd kak LM, sure dia akan terima..
apa pn, happy birthday yaa..
semoga di murahkan rezeki selalu :)

CIK TOM said...Reply To This Comment

wow sweet hadiah kasih sayang..heehe...slmt hari lahir buat suami kak LM..

Woofer Storm said...Reply To This Comment

romntiknya ummi.heheee

*lelaki ini mesti kata taknak,walaupun sebenarnya dia nak..bgus sis bagi senyap2,mesti abng tu lagi terharu..percayalah ummi^^

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

bagi zuriat je kak, lelaki mesti suka. :)

Miza Yusof said...Reply To This Comment

selamat hari lahir. semoga panjang umur dan murah rezeki :)

encik hubby takmo bagitau ye dia nak hadiah apa. cuba tanya banyak-bayak mesti dia bagitau jugak apa yang dia nak. hehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...