Sunday, May 1, 2011

Takda Mood La...



Assalamualaikum...
Wahh lamanya LM abaikan blog ni tanpa update . Sori wahai blog...mood ke laut  la hari ni . LM pergi picnic semalam balik dah malam . Perjalanan dah sejam lebih , penat sampai ke hari ni ....


Gambar nanti LM tunjuk lain kali ye ? ops...baru je siap menggodek puding jagung . Dah dekat 2 minggu teringin nak makan baru hari ini dapat buat...yang kelakarnya encik suami siap google resipe nak buat . Konon dia nak buat sendiri sebab teringin . Dia jenguk ke dapur jek LM sedang menggodek..keh3 ...kebetulan la pulak !

Dsc01276


Alahai encik suami...setakat puding jagung tu takyah la google resipe..kan sayang selalu buat . Nak makan cakap je la...tak yah la nak buat sendiri..huhu . Terharu lak...mujur LM lagi laju buat dari encik suami..so tak gunalah resipe yang dia salin tadi tu..hik hik hik .


LM buat kuah dia sekali...selera sikit ada kuah tu . Makan sejuk - sejuk dengan buah koktail , nyum nyum !
www.tips-fb.com

25 comments:

Rizkyzone.com said...Reply To This Comment

ngeblog g ada mood itu biasa, yang penting jangan sampai berhenti ngeblog

Bulan said...Reply To This Comment

wahh.bulan mengidam nk mkn jagung rebus.ehee

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

makanan lagi. puding plak dah..waaa~

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

selamat berhujung minggu LM

apa silapnya.. ayu tak dapat lihat gamabar puding yang hubby LM sediakan..
wahhhhhhhhh.. daku sedihnya

PS: bila hubby lakukan sesuatu.. kita rasa sangat2 terharu.. kan?

Peri PiA said...Reply To This Comment

yum2!!telepati suami isteri

mcm pia ade 1 hari tu teringin sgt nak mnm 100plus btl biru

blk keje abg jmpt tgk2 dia hulurkan air tu,wah suke sgt!!x mtk pon

Far8 budak baik said...Reply To This Comment

haha google siap...
nak puding jagung tu jugak..
hihi..post laju k

shatooman said...Reply To This Comment

patot la senyap x berupdate.. huhuhu.. mintak koktail skit..lama dh dok ngidam ni.ekekeke

Sunah Mohammad said...Reply To This Comment

oh mai......jelesnya dengan encik suami kakak comot, dapat kakak comot yang pandai buat puding jagung!

forever love said...Reply To This Comment

sedapnya.. wah!.. bgs ny husband ummi.. nk baut sendiri.. die tahu yg ummi penat la tue.. tue yg die nk buat sendiri tue

Cikgu Nurin said...Reply To This Comment

He he..sapa sebenarnya yang mengidam nih...?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

rizky-ye..betul tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

bulan-sedapnye..akak pun nak!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

syatoza-hehe...adik jgn marah ye

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

citarasa rinduan-huhu...tak dpt tgk gmbr?lambat loading ye?betul tu sis..bila dia buat rasa sgt terharu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pia-hehe..kebetulan.wahh pia suka 100 plus ye?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

far 8-hehe..pos laju di jamin sampai esok.keh3

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

shatooman-aik..adik ngidam ke?hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sunah-la...adik jgn la jeles la pulak.akak nak kek lapis adik..keh3

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

atq-hehe...dia kan mmg suka berdikari.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

cikgu nurin-huhu..2-2 ngidam!haha

Miss dorayAki said...Reply To This Comment

ummm bestnye!

dayang said...Reply To This Comment

kak..post lagi masakan dr akak..smua nampak sedap..hehe

akuanakpahang said...Reply To This Comment

Salam LM, biasa dah bila mood ke laut.. sebab air laut ada pasang surutnya :)

JIJI YU said...Reply To This Comment

nak kek carrot..

Miza Yusof said...Reply To This Comment

semalam baru je makan bubur jagung kat rumah kenduri. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...