Wednesday, May 25, 2011

Berjaya Juga Pergi Usrah



Assalamualaikum...
Alhamdulillah hari berjaya juga LM pergi usrah mingguan di kediaman kami . Selama hamil ni memang tak berjaya menempatkan diri di kalangan teman - teman . Memang tak boleh duduk lama . Sakit sangat - sangat perut ni . 
Kebetulan hari ni majlis perpisahan ustadzah irma yang mengajar kami . Dia mahu pulang ke Indonesia setelah merantau di bumi Qatar ni selama 10 tahun . Majlis perpisan dan ramah mesra berjalan dengan baik walau LM tiba lewat 15 minit akibat qila lambat bangun . 


Syukur dapat bertemu dengan uztadzah Irma buat kali terakhir . Sepanjang perjalanan usrah LM duduk bersimpuh dengan tangan kedua belah ke belakang menahan berat badan..hihihi .

Berat sungguh badan ni terasa . Tapi ku gagahkan diri dan mengundur diri antara di kalangan orang terawal selepas ustadzah . Usrah terakhir yang LM join sebelum pulang bersalin . Lepas ni jika ada keizinan datang usrah bawa baby pula ..hehehe
www.tips-fb.com

12 comments:

Peri PiA said...Reply To This Comment

Alhamdulillah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pia-tq dear...

Faizal Fredley said...Reply To This Comment

wah sis....dah brapa bukan tu...

bersama kak Es said...Reply To This Comment

alhamdulillah dapat duduk dalam tmn2 syurga :)

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

Alhamdulillah, semoga akak dan kandungan sihat. :)

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...Reply To This Comment

baby pon suka dgr usrah..jalan2 yg baik untuk membentuk sahsiah dan peribadi mulia..

@PCL

JIJI YU said...Reply To This Comment

ohohoh..smoga bayi tu pon dapat ilmu jugak..

forever love said...Reply To This Comment

ummi jadi balik.??

Encik MamaT said...Reply To This Comment

alhamdulillah.. memuliakan orang alim... :)

D_08 said...Reply To This Comment

Bagoih ngandong2 ni dengo usrah....baby pun dpt dengo same....dalam mase same kite dapt ilmu dan pahale....

emieysandra said...Reply To This Comment

alhamdulillah, cari lah ilmu slagi mampu, sis kan~~

Sunah Mohammad said...Reply To This Comment

alhamdulillah...seronoknya gi usrah~ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...