Tuesday, May 17, 2011

Biskut Arab



Assalamualaikum...
Semua dah tidur ke ? LM baru saja siap buat biskut arab . Tau ke apa tu biskut arab ? Biskut arab ni rasa dia seakan - akan kuih suji . Rupa pun sama je , cuma biskut ni guna tepung gandum . LM buat 3 adunan tau biskut ni tadi . Wahhh cam nak raya kan ?


Sebenarnya tadi encik suami cakap , nak balik malaysia ni habiskan la stok makanan , so LM pun habiskan la minyak sapi yang ada . Mudah kan ? hehehe..sekarang sedang masak dadih la pulak , encik suami kata nak buat dadih...ok..babai . 
www.tips-fb.com

27 comments:

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

wah, bestnya. :)

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

ini pernah dgr tp x pernah mkn sbb x suka...ala mcm biskut makmur tu..putih2...

zalin onceitalk said...Reply To This Comment

waa..mcm sedap je kak..

azila said...Reply To This Comment

wahh..rajinnya LM. dadih pon buat sendiri???susah x?

sarah-najwan said...Reply To This Comment

wow..akak like biskut arab tau..sedapnya..

nati seme ke blik msia..utk berapa lama blik ni LM..spnjg awk berpantang ka?

bersama kak Es said...Reply To This Comment

wooo..dah dtg mood memasaknya.

pasni buat puding triffle lak :)

qasehraihan said...Reply To This Comment

waaaa.....nak ckit!!! LM...hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/05/dah-meminjam-tu-reti-retila-nak-bayar.html

najihah sahami said...Reply To This Comment

waa....nak tak nak kena habiskan jugak la kan sis kan. hehe...anyway, tak sabar sgt tunggu sis balik malaysia. hehehe

t jumpa au sis!

najihatussolehah said...Reply To This Comment

senang x nak wat...

akak kat mana skrg...

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

Oh My God..kak LM sangat rajin =.=''

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

KAMIHIDUP-encik suami dan anak2 suka..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

EE-yup-siapa yg suka susu dan suka biskut makmur pasti suka kuih ni

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

zalin-sedap bg yg minat..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

azila-rajin sebab nak mkn..klu tak mls gak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sarah-najwan-hehe..saya blk 3 bln kak.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kak es-wahh tu saya tak pandai kak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

qaseh raihanmeh la..ada 4 bekas ni

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

najihah-hehe..akak pun nakkkkkkkk sgt2 jmp mish

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

najihatulsolehah-senang sgt2.akak kat qatar ni dik

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

FS-hehe..akak rajin wat kuih sebab akak rajin mkn..

JIJI YU said...Reply To This Comment

mueheh..waaa nak bebeno balik mesia..meh nak tlg habeskan jgk

Solihin Zubir said...Reply To This Comment

biskut Arab? xpernah dgr plak..
slalu dgr roti arab.. heheh..

Melur Jelita said...Reply To This Comment

Akak suka biskut arab..buat lelebih adik jelita...kasi akak sikit

Encik MamaT said...Reply To This Comment

hehe... nak mintak LM pos biskut arab kat kami skit.. hehehe

hawiz said...Reply To This Comment

penah mkn biskut ni yg my mum buat..tp xley masok la LM..sbb rasa cam susu..hawiz xminum susu..pastu dier berbau laa..huhu...

Peri PiA said...Reply To This Comment

wah sedap :)

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

yaya biasa beli je..buat tak pernah nak jadi..hihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...