Tuesday, May 31, 2011

Blog Ni Suka Meragam !



Assalamualaikum...
Blog ni asik meragam je sekarang ni . Malas nak fikir apa masalah blog ni . Dah la tak pandai apa - apa . Ishhh blog ni saja nak buli tuan dia ke ? Tuan dia cuma pandai menaip je tau...huhu .


Mana lah nak rujuk ni . Adoiii rasa nak campak jek blog ni . Atau jual...ada orang nak beli ke ? murah - murah jek..ngan nuffnang sekali ...hahaha . Kepelikan berlaku , saya tak boleh buka blog ni , cuma boleh taip entri dan lepaskan komen korang je . Arghhhh  ....takmo tension , tapi tetap geram .
www.tips-fb.com

13 comments:

Hamba Ilahi said...Reply To This Comment

ada bloglist yang ada malware kot kak..
blog saya pun kadang2 meragam gak. tapi tak sempat nak bersihkan lagi..
er, jemput join contest kat blog saya, hadiah menarik.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Hamba Allah-mungkin...nnt akak check

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

kenapa kak LM???

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

FS-td..blh wat entri ngan lepaskan komen jek , nak buka blog pun tak boleh...ingat blog dah lesap td..hik3

Solihin Zubir said...Reply To This Comment

kalau nk jual, nk lelong brape akak? hehe..

diana said...Reply To This Comment

kenapa ni??
blog jadi apa??

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Solihin-ngan duit nuffnang tu, ngan dot com dia...tit tot tit tot...umur dkt setahun...hurmmmm RM 300 sudah,pasni nak buat blog tanpa rupa pulak..blh hentam habis2..lazer2 sket

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

diana-dia meroyan berjam2...hahahaha.langsung tak boleh buka pki mozila ke,chrome ke...semua tak leh

Peri PiA said...Reply To This Comment

LM ,xmo marah2 ye

Dr Love said...Reply To This Comment

Lelong..lelong..lelong.. murah2x. Huhu ~

KUALITI ATAU KUANTITI YANG KITA CARI SEBAGAI BLOGGER

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pia-tak marah la..geram sket je

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Dr love-hihi..ambek free pun takpe..cepat2

Nini Hartini said...Reply To This Comment

mcm ada terbaca klu kita tukar blog ke domain sndiri mmg kena hdpi mslh2 mcm tu LM.. mgkn tu risikonya. sabar2 inshaAllah lama nnt ok lah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...