Monday, May 2, 2011

Dugaan...Saya Demam Lagi



Assalamualaikum...
Projek kuih lopes malam tadi Alhamdulillah menjadi . LM dapat tidur lena dengan senyuman malam tadi kerana puas dapat menikmati lopes idaman tekak kecilku ini . Anak - anak dan encik suami pun suka . 


Nanti bila ada kelapangan LM akan tunjukkan lopes LM tu ye ? Dugaan datang lagi . Hari ni LM demam teruk . Tak boleh bangun pun solat subuh tadi . Kena encik suami yang tarik baru boleh berdiri . Dah siapkan bekalan anak - anak tuk sekolah . LM nak makan vitamin dan rehat je kot pas ni .


Mungkin semalam LM terlalu penat . Aktiviti penuh sampai malam...terlalu banyak benda yang dilakukan ...Sukurlah dapat bernafas lagi pada hari ini walau demam teruk . Rasanya malam tadi roh melayang - layang . LM mimpi pergi umrah dengan mereka yang tak dikenali ....tawaf dan sa'ie dengan manusia yang sangat ramai buat LM rasa keletihan hari ni . Mimpi buat umrah mungkin juga punca demam kerana LM rasa terlalu penat berjalan tanpa henti ...walau pun sekadar mimpi . Apakah erti mimpi itu ? Entah la kan....wallua'lam .
www.tips-fb.com

28 comments:

zalin onceitalk said...Reply To This Comment

semoga akak cpt sembuh..

bersama kak Es said...Reply To This Comment

kalau lah betul...alangkah indahnya kan..

Moga LM cepat sembuh. Rehat secukupnya, banyak minum air.

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

take care sis...
rest tau..ubat jgn lupe mkn..

ejulz said...Reply To This Comment

semoga cepat sembuh kak LM..

CIK TOM said...Reply To This Comment

semoga akak LM syg cepat sembuh ye...rehatkn diri ye...

Melur Jelita said...Reply To This Comment

ALhamdulillah adik jelita..satu mimpi yang sangat baik

MaiRa QuEeN said...Reply To This Comment

take care siis..rehat bnyak2 ye..

Dr Love said...Reply To This Comment

dah demam2 pun masih lg buat kuih.lydia2... alangkah bestnya dpt mimpi tu.sbb org kata,jika pergi dan sampai ke sana,ibarat mimpi, kalau dalam mimpi kita nk ibarat kan apa ye??

JIJI YU said...Reply To This Comment

syafakillah sis..aisy baru nak wat kek dah demam ek..ehehe

pearl jade said...Reply To This Comment

kakak sayang...semoga cpat baik ya
=)
sayang akk,,muaxxx.mkn ubat tau..
jaga dri ya..cian baby..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Zalin-tq zalin

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@kak Es-mmg indah kak es...tq sis!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@ieyla-hehe..tq adik

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@ejulz-tq ejulz...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@cik tom-tq adik..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Melur Jelita-Moga pas bersalin adik leh gi sana lg sis.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@maira -hehe...tq

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Dr Love-ye..mmg mimpi tu sgt indah.tp mimpi saie dan tawaf je.penat jln jauh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@jiji yu-keh3...tu la pasal.

Kalamhati said...Reply To This Comment

Salam sis..

hmm nak jadi tetamu Allah lagi tu kot..insyaAllah..=)

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

hari nie jangan nak mereka buat kuih ye LM ... rehat dulu ..hihi ..

esok esok kalau dah sihat betul baru start main masak masak balik ...hihi ...

Muffin Coklat ... errkk ... Kek Coklat La

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@pearl jade-tq adik..muahhhhhh.amin.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

kakD doakan semoga cepat2 semboh...

Miza Yusof said...Reply To This Comment

semoga cepat sembuh sis.
maaf lama tak jenguk sini, kesibukkan yang melampaui batas. hehe

laloque said...Reply To This Comment

org degil mkn ubat mmg cam tu

caliph shuriken said...Reply To This Comment

mmg rezki dpt mimpi cmni.. smoga cpat sembuh LM ^^

latest en3: fast five

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

sabar ye kak, syukur tuhan bagi kita demam. :)

Peri PiA said...Reply To This Comment

:'(

tak care LM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...