Tuesday, May 17, 2011

Harga Petrol RON 95 Akan Disemak Semula


Assalamualaikum...




azlan

Kerajaan akan menyemak semula harga produk petroleum termasuk RON 95 pada bulan hadapan . Harga RM2.90 seliter akan disemak semula samada dikekalkan atau diubah semula akan ditentukan oleh pihak kerajaan .


Selepas harga minyak naik , harga barangan lain turut naik , ramai yang terasa perit atas kenaikan harga minyak . LM pun gerun dengar RM2.90 seliter tu...tuang minyak RM30 pun tak jadi apa sekarang ni ...huhu .Mahalnyer...terasa sangat mahal .

Berita lanjut klik Malaysiakini . 
www.tips-fb.com

16 comments:

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

aduhai......dahlah xbekerja cuti nie...jadi supir....ni yang macam hangin je nampak nie..nak isi minyak berapa kali lah pulak lepas nie...=.=''

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

memang xnaik mendadak..tp klu naik sikit2 tp banyak kali same jgk...
tibe2 rse public transport lg best...

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

waahh,, akak pemberita :P

kak2, adeeh,,minyak naik :(

bersama kak Es said...Reply To This Comment

waaaa...
apa na jadik la malaysia ni

naik sikit pun kecoh!!

banyak la depa punya sikit. kalau minyak naik semua barang naik laaaa

nak pindah ikut adik comot lahhhh

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

tadi ayu ada baca di berita harian metro

baguslah kalau ada tindakan sewajarnya...

kes minyak petrol mmg sensatif

kiz said...Reply To This Comment

kak..kat qatar minyak berapa harga??

Peri PiA said...Reply To This Comment

ntah la :|

Solihin Zubir said...Reply To This Comment

huh.. mmg gilo.. asik nk naik je.. penat mcm ni..

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

hope kekal pd harga lama...ambik tau jugak cite psl msia LM ni..bagus2...

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

tak tau nak pangkah mana PRU 13 nanti ..hihi

najihah sahami said...Reply To This Comment

ahh...sakit hati bila baca entry pasal minyak kak. suara rakyat tak pernah nak hirau. pikir kepentingan



kepala sendiri je. politik2. rasa nak pindah ke Afrika pun ade. hahaha..(punya tak bersyukur orang kan..:P)

JIJI YU said...Reply To This Comment

naseb baek la ade telaga minyak dekat belakang ghumah

sha a.s said...Reply To This Comment

as salam..t.kasih sudi jd follower Sha....Sha follow balik yer :) keep in touch..kotla nnt boleh jmpe pulak ke kan..ehehe

Wanzi said...Reply To This Comment

assalamualaikum miza....


tak tahu sampai bila kesudahannya pasal harga petrol ni.... asyik naik jer... turun tak juga... sikit2... lama2 kering poket jadinya... wawawa

diana said...Reply To This Comment

naik sikit ke naik banyak ke,
yang pasti tiap kali naik semua barang pun akan likut naik..
tu sebenarnya yang buat kita semua marah..kan???
PRU depan kita tukar la..
hhheehhe

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

biasalah tu, negara maju kenalah naik minyak. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...