Wednesday, May 4, 2011

Hidung Berdarah



Assalamualaikum....
Salam pagi rabu yang ceria buat semua...
Baru saja selesai menyiapkan bekalan anak ke sekolah . Hari ni menu ringkas bihun goreng bersama fish ball home made malam projek tadi . Wahh...anak tak siap lagi ni nak ke sekolah . 


Kepala LM rasa dah berputar ligat cam naik roller coster dah ni . Hidung kiri berdarah entah mengapa . Dah cuba minum air sebanyak mungkin tapi masih pedih . Haishh anggap saja takda apa - apa . Perubahan cuaca mungkin membuatkan badan jadi panas .

Ciyok - ciyok , jaangan dilayan penyakit yang ada kan ??? da~~~
www.tips-fb.com

15 comments:

Miza Yusof said...Reply To This Comment

hidung berdarah lagi ke sis ? kalau ada daun sirh boleh lah sumbat kat dalam lubang hidung. itu kan petua orang dulu-dulu. tapi dekat sana ada tak eh daun sirih -.-

Izan Ishak said...Reply To This Comment

en abang izan pun mmg selalu jugak kena hidung berdarah. panas dalam ye~

LM...kena rehat banyak2 tau...

bersama kak Es said...Reply To This Comment

isshh dik..gi klinik.
waktu mengandung kena take a good care... bukan masalah memanjakan diri tapi betul-betul kena pastikan diri kita ditahap yang baik. Penting untuk ibu dan anak.
Jangan biarkan tau

Take a good care :)

zalin onceitalk said...Reply To This Comment

Salam kak..jaga kesihatan ye...

Eyka said...Reply To This Comment

sabar je laa..mkn ubat tau sis..eyka pon demam jugkk~ T.T

ejulz said...Reply To This Comment

waaa.. mesti sedap bihun goreng yg akak buat.. heHe..

ape2 pun smoga sihat slalu k.. :)

miss.Addin said...Reply To This Comment

take care LM :)

kira kekuri said...Reply To This Comment

harap2 akak cepat sembuh ye :D sy x pernah agi jidung berdarah

Jo Qusary said...Reply To This Comment

pelik kalo rasa pedih hidung berdarah... tak gi klinik?

forever love said...Reply To This Comment

cer search kat ternet cara rawatan hidung berdarah....

Peri PiA said...Reply To This Comment

take care LM,Idung berdarah lagi :(

ciayok2,kuatkan semangat..Pia pon rase xsedap bdn..Alhamdulillah sampai pon opis ;)

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

penyakit kalau dilayan lagi menjadi-jadi.

laloque said...Reply To This Comment

cuaca panas sgt

najihah sahami said...Reply To This Comment

alahai sis..jaga diri tau. nak kena banyak rehat la tu..:)

armouris said...Reply To This Comment

lagi info tentang hidung berdarah di SIHAT SELALU - Hidung Berdarah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...