Sunday, May 1, 2011

Kek Karot Punya Pasal .



Assalamualaikum...
Dulu LM pernah kata belajar buat kek karot aka carrot cheese cake . Masa cerita tu adik comel kita Sukur Ibrahim sangat teruja nak rasa kek sis LM dia..walau pun dia tak tau sedap ke tak . Buat kali ke dua LM buat buah tangan tuk umah kak ija . 


Budak ustaz sorang ni pula ...memang selalu minta kek karot kalau sis LM dia wat entri masak kuih . Padahal...LM lum pernah tepek kek karot LM dalam entri sebelum ni rasanya . Opsss karot tak da la...sok - sok la buat . Butter pun abis da...hehe . Dia kalau komen jek..mesti kata nak kek karot . Geram lak kat budak Ustaz Jiji Yu ni..hak3 . Akak diet la..mana leh wat kek selalu..hehe . Sok dah ada akak panggil tengok ye ? Dia ni peminat kek karot  kot?


Dah janji ngan sukur ibrahim ..adik comel tu nak sebijik kek karot tuk besday dia .hehehe...moga sempat buat tuk adik sukur sebelum sis LM dia ni bersalin ye ? 

Nota kaki : Apasal teringin nak kek pulak ni ???adeh..ni semua salah Jiji Yu !
www.tips-fb.com

12 comments:

AdyBudika said...Reply To This Comment

gambar2..nak tengok gambar kek karot!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

siap jek nnt LM bg ady tgk..jgn kutuk comot tau,malu la sbb ady teror wat kek.hehe

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

jiji yu tu memang kuat makan!!

JIJI YU said...Reply To This Comment

ehehe..pulak dah..saye minat carrot je..pas tu tetibe dgr ade kek carrot..tak pernah pon tgk kak..sian tol kan3...

deno said...Reply To This Comment

kek karot? emm.. mcm mana agaknye rasa kek karot... akak ada resepi? kalo bleh deno pun nak la, nanti bleh minta ma buatkan... hehe :)

emieysandra said...Reply To This Comment

sedapnyer kek carot..nk jugak!! huhu

nur said...Reply To This Comment

Resepi n gambar pliss sis LM

Firdaus Kasim said...Reply To This Comment

deno, x pernah mkn kek karrot ke? huhu.. dia xsdp sgt..

alexa yussida said...Reply To This Comment

saya tgh mngidam oreo cheese cake..gedik nk ngidam wlau tak peknen cam akk...ekeke..dapat makan sambil stdy..pergh bestnyeee T__T

CIK TOM said...Reply To This Comment

cik tom mmg suka kek karrot,...sedap...nyum..nyum..

Miza Yusof said...Reply To This Comment

miza pernah try buat kek karot tapi tak berapa menjadi. rasanya sedap :) tetiba teringat jus karot. hehe

Peri PiA said...Reply To This Comment

ye,saya mahu jamu mata!!hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...