Wednesday, May 25, 2011

Letak Kepala Je Lelap



Assalamualaikum....
Sekarang ni musim panas kat Qatar , sangat panas ...huhu . Bila musim panas , masuk subuh seawal 3.15 pagi . Dan isya' pula lewat...sekitar jam 8 malam . So semua aktiviti jadi lewat . tidur pun lewat sedangkan bangun pagi kena awal . 

Bila jumpa bantal je sekarang ni terus lena . encik suami pun sama juga , dapat bantal terus lena . Malam tadi dah pesan minta tolong urutkan kaki yang sakit ni , sakit macam salah urat dan rasa sangat lenguh . Tup - tup dapat bantal je dia terus lena...hahaha . Adoii , nak merajuk betul la rasa camni . Dah 2 hari dah minta urut kaki ni . Sekarang ni asal berdiri lama je kaki sure bengkak . Agaknya berat sangat ke badan ni , kaki dah tak mampu nak tanggung beban badan ni kot ?


Nota kaki : Dah naik 9 kilo berat ...huhu
www.tips-fb.com

15 comments:

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...Reply To This Comment

tak kena cara mintaknya tu..hahah meh belajar sini..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pakciklie-hahaha..kena menuntut ke?

lagenda said...Reply To This Comment

majuk?? ekekeke..suka sentap2 like mak gak yek?

Hihihi..

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

heee, nak ngajuk. lepas husband baca entri ni mesti dia terus urut. :)

Peri PiA said...Reply To This Comment

ok la tu LM,ttp cantik!!
kalau dekat pia tlg urutkan


p/s-dah bace novelog !!suka!!

ejulz said...Reply To This Comment

banyakkan berehat.. :)

JIJI YU said...Reply To This Comment

haha..tu letak kepala..saya kalo baring je terus senyap

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

LM..kena goda2 sket nak minta diurut :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

lagenda-hehe..org peknen mmg suka sentapla mak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kamihidup-hehehe...tak la majuk..cuma mmg sakit kaki ni

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pia-hehe..tq pia cumil

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

ejulz-tq ejulz

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

jiji yu-erk..letak kepala ngan abring tu tak sama eh?haha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

AIM-haiyooo..kena goda2 ke?

ukhti syikin said...Reply To This Comment

hehe oedema dah ekk.. sis kena buat ankle pumping exercise.. insyallah berkurangan oedema tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...