Monday, May 23, 2011

Malas Nak Fikir



Assalamualaikum...
Salam pagi Isnin buat semua . Sehari lagi diberi kesempatan menghirup udara segar yang kadang kala berdebu dan bahang terik sang mentari di sini , Alhamdulillah . Keadaan Qatar semakin panas sehingga mencecah suhu 50 degree kadang kala tu . Dalam kepanasan yang membahang sudah pasti rasa malas dan semakin malas untuk beraktiviti .


Semakin malas juga nak fikir tentang kesihatan , nak fikir apa yang akan berlaku , apa yang perlu dilakukan dan sebagainya . Kesulitan demi kesulitan hanya mampu  berdoa agar keadaan menjadi lebih baik , normal dan selamat buat insan yang bakal melihat dunia yang indah ini . Hanya itu yang mampu dilakukan tatkala rasa sedih dan buntu di saat ini . Wallua'lam ...
www.tips-fb.com

15 comments:

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

sabarlah kak. :)

al-lavendari said...Reply To This Comment

50 degree tu panas tu .. kat sini hujan memanjang. pepagi bergulung dalam selimut sampai malas pulak nak bangun.

apa-apa pun bersabar lah .. jaga kesihatan demi insan yang bakal lahir ke dunia.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

sbr byk2 ye dik....

Lelord said...Reply To This Comment

insyallah semuanya akan selamat dan sejahtera

krole said...Reply To This Comment

wak jgn kata g2..cam putus harapan je krole dngaq...sabar wak..tiap apa yg berlaku msti ada hikmahnya..insyallah Allah sntiasa bersama2 kita~

sarah-najwan said...Reply To This Comment

sabarrrr..jgn berputus asa..

Peri PiA said...Reply To This Comment

jgn stress ya LM,InysAllah semua ok tu

forever love said...Reply To This Comment

ummi jangan cmni.. ummi kene sihat.. nak balik malaysia kan.. atq tunggu ummi kat sini nie...

Wanzi said...Reply To This Comment

banyak2 bersabar miza...

bersama kak Es said...Reply To This Comment

everything gonna be OK..don't worry

take care dear

JIJI YU said...Reply To This Comment

insyaALLAH sumernye bakal selamat..

ukhti syikin said...Reply To This Comment

Sis... tak baik risau pada sesuatu yang tidak pasti dan belum terjadi... Insyallah semua nya ok...


hehe kat sini ujan dah... kena fikir alternatif bagi baju cepat kering... encik kipas lipas jadi mangsa :p

anamizu said...Reply To This Comment

50 darjah celcius??
panasnye kat sane ummi..
ana kat sini pun panas tiap hari..
tp x la smpai 50 darjah clcius kot..
sabar byk2 ye ummi..

zacky ~786~ said...Reply To This Comment

huih.. panas nya...
byk2 bersabar k LM ..

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

panas tol 50 darjah celsius.wan kat sini pon rasa panas sangat walau baru berapa celsius

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...