Sunday, May 29, 2011

Masak Apa ?



Assalamualaikum...
LM ni sangat suka bila ada rakan yang tanya masak apa hari ni ? Wahh sebenarnya jika belum ada idea nak masak menu apa memang sangat suka bila ada yang bertanya . Then bagi tau la takda idea . Macam tadi Adinda Amy tanya sis nak masak apa hari ni ? LM jawab takda idea...ayam kot ?


Laju jek dia bagi idea suruh masak tomyam . Kerabu ayam pun okey..katanya . Alamak...kerabu ayam siyes LM tak pernah buat tau . Adik Qaseh Adelia pun kata tak pernah dengar...camner ni ? Tapi jangan ribut kan ? Kita buat dia...bukan dia buat kita..

Dalam proses merebus ayam , kita tengok jap lagi jadi tak kerabu ayam LM ? haha...nak buat kerabu ayam dengan mangga muda . Okey ke ???? Ada berani ? jom - jom masuk dapur . Dah 10 .45 pagi time Qatar . Tq buat adinda amy kerana menyumbang idea untuk menu hari ini .

www.tips-fb.com

20 comments:

AMMAR YASIR said...Reply To This Comment

Sis... Ammar lapar ni.. Mintak kerabu Ayam sikit boleh?

EYFAalias said...Reply To This Comment

singgah dan follow sini :) comelnya blog :D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

ammar-hehe..lapar ke dik?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

eyfa-tq sudi singgah sini ye dik

gedek! said...Reply To This Comment

uncle champion masak air...!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

gedek-hehe..msk air ye uncle.nak order kopi panas satu la

zaMir said...Reply To This Comment

mak saya baru je masak tom yam semalam....hihihi

alexa yussida said...Reply To This Comment

cmne kerabu ayam?kerabu mangga penah la makan..sodappp..lagi2 kalo pedass..meleleh airmata n airhidung (hehe x senonoh)

apik pehe said...Reply To This Comment

apik nak try!!
hehehe

senyumSOYA said...Reply To This Comment

huhuhu....rajin cuba resepi baru ya kak..
hehe..
t hantar kat sini sket..(^^!

JIJI YU said...Reply To This Comment

nak pikir camne ghupe kerabu ayam

najihah sahami said...Reply To This Comment

akak...nnti dh siap tempek kat cnie eh, tgk cane rupa, kalau menyelerakan t akak buat time gath eh,. hehehe

Peri PiA said...Reply To This Comment

pia cuti msk,baru blk dr kg hubby

mkn lauk kenduri,sedap.org kg rewang2,msk gotong royong sedap

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

zamir-hehe..ye ke.mesti sedap kan?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

yus-akak campur mangga..so sama jek cam kerabu mangga cuma ada ayam

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

apik-wahh nnt bg akak sepiring ye

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

seyum soya-hehe..teringin jek nk mkn

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

jiji yu-pikir...jgn tak fikir.bygkan sekali camner rupa dia ye

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

amboi mish..tinggi nyer permintaan mu.hahaha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pia-wahhh sukernyer kenduri....lama tak gi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...