Monday, May 30, 2011

Masuk Kereta Terus Lelap .



 Assalamualaikum...
Perjalanan kita yang dah berkeluarga ni biasanya menggunakan kereta , betul tak ? Apa yang LM perasan , memang menjadi satu tabiat buruk LM ni suka terlelap dalam kereta . Siyes menci hobi yang satu ni okey...korang suka ke tido dalam kereta ? 


Amboi - amboi...dulu bercintan tak pula lena , sekarang dah beratur anak masuk jek kereta pasti lena . Jangan berdengkur dah la ye ! hahaha...maybe penat meronda . Tapi memang tak suka hobi yang satu ni . Siyes memang hodoh tido dalam kereta . Dengan tersenguk - senguk , terhangguk - hanguk . ishhh jatuh saham tau ! 


Terus tak ayu dah teman sebilik tengok kan ? hahaha....korang ada pengalaman yang sama ngan LM ke ???meh citer sket !
www.tips-fb.com

29 comments:

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

tabiat kita sama LM ..hanyut je kepala bila naik kereta..dan dan rasa mengantuk...

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

Wani x suka tido lam keta, unless dlm perjalanan balik yg betul2 meletihkan...sampai tertido :)

Kak..pinjam nama kat sini ye: Panggilan kakak

sha a.s said...Reply To This Comment

lebih kurg Sha gakla...tp slalunye pjalanan yg jauh n lama...ehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

yaya-haha...nak2 klu tgh hari.

alinac lover said...Reply To This Comment

heheh yong pon sama :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

AIM-hehe..best la klu camtu.leh layan borak.

nak pinjam nama nnt byr 20 sen..haha.gurau jek wanie

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sha a.s-hihi...mmg lentok kan?

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

kena paksa kak..hubby kata tak leh tido, kena layan dia borak...kang dia tido sekali lagi naya...hihi

*doploh sen ek...nanti wani klik2 kat nuff...ahaha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...Reply To This Comment

hehe saya plak jenis tak dapat tdo dalam keta..

kalo dah ngantok sangat baru tdo..

dan paling tak suka

kalo tgh drive la rasa ngantok yg amat..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

alinac-hehe...sama ye?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

AIM-tu la..sis pun sama juga...layan borak sambil sengguk2

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

GKSB-hehehe..akak mmg selalu drive dan ngantuk.tp bila stop tak pula leh lelap..adoii

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

terima kasih LM atas ucapan utk ayu..

PS: ayu tak boleh tidur dalam kereta.. sbb skrang dah jadi driver. masa en zalie sihat.. ayu kena hati2 sebab pesakit OSA mmg akan bawa kereta dalam tidur..

so, kena selalu kejutkan..
itu dulu. hehehhe
skrang okey2

Adinda Amy Sensei said...Reply To This Comment

as salam kak...apa khabar?

Budak Botak said...Reply To This Comment

Budak Botak lak kalo naik kereta ka bas ka susah nak tido, suka tgk pemandangan, ha3...

Entry terbaru -> Cikgu Shida Dapat Tawaran Berlakon Telemovie "Cikgu Shida : Mencari Jodoh"... (",)

pearl jade said...Reply To This Comment

sama kak..sye xde anak ni pun sng tdo dlm keta
masuk dlm keta trus je lelap...
sbb ekon dkat ngn muka kot.hehe
lg bahaya kalau sye tgh drive
mmg kalau ngntok siap tampar2 muka
hehe

Cikgu Nurin said...Reply To This Comment

Dik, setakat tehangguk-hangguk, tak pa lagi...kalau dok terngangaaaaa..lepas tu melelehhh..hih hi...

diana said...Reply To This Comment

kalau aircond kuat sangat jadi gitu jugak kat saya..
kalau pasang takat 2 je tak ngantuk pun..
hehhehe

Jiejah Gorjes said...Reply To This Comment

x bape suke tido dlm kete, x suke make up dlm kete tp mkn dlm kete suke miahahahaha...adehh..sy hanya tertido dlm kete bile betul2 ngantok atau penin..tp biasa mmg x ske tido sbb sy suke tgk pemandangan yg sgt2 indah itiew...indah la sgt kan hak hak hak...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

citarasa rinduan-takut dgr penyakit en.zalie.mujur dah baik kan ayu.

sama2 ayu.pasti dah kenyang skrg ni kan?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

adinda Amy-waalaikummussalam Adik..akak sht2 je

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

budak botak-lelaki tak suka tido kot?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

PJ-akak pun..klu bawa keter pun ngantuk gak..tp bila berhenti je terus okey!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

cikgu nurin-haiya...jgn meleleh dah la ye sis.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

diana-betul2..sbb aircond la ni..ecece..salahkan benda tu la pulak.hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

jiejah-hehe..suka mkn?wahh ye ke?

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

kak LM, saya dari kecik sampai la ni,masuk kete confirm tdo....xtaula camna nak ubat =(

Peri PiA said...Reply To This Comment

pia kalu naik kenderaan agak mudah zzz juga,hihi

najihah sahami said...Reply To This Comment

mish xsuka sgt tidur lam kete. xselesa. asyik tersengguk2 je t. hehe..

tp kalau dh perjalanan berjam2 tu mmg tertdor jugak r kejap pun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...