Thursday, May 5, 2011

Ngantuk!



Assalamualaikum...
mata ni berat sangat...mengantuk cam apa ntah.Masalahnya lagi 20 minit nak gerak check -up kat klinik . Adoii tak larat nak panjat tangga bersiap - siap . Nak tido sampai sok leh ke ?keh3...

Kenyang sangat kot , sebab tu mengantuk ni . Boleh ke tak gi klinik...gi ke tak.Gi ke tak , gi ke tak..tak ???hahaha..

Psst :Entri paling pendek setakat ini .Jom kenal adik mish
www.tips-fb.com

15 comments:

Peri PiA said...Reply To This Comment

haaipp,pg tau LM hihi

kat m'sia baru btl waktu nak msk tido dah ni

forever love said...Reply To This Comment

demam lagi ummi.??

JIJI YU said...Reply To This Comment

akak..bace doa sebelom tido..

shatooman said...Reply To This Comment

pergi!!! dah balik klinik nnt, tido puas2..

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

jaga diri LM

BUAT MASA NIE rehat sahaja... moga kamu cepat sembuh

Nor Suhaiza said...Reply To This Comment

kita tido dulu yer....
hik3...
:)

zulkbo said...Reply To This Comment

salam..
ermmm..semoga cepat sembuh
LM..simpati dari saya..jangan
lupa makan ubat tau?

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

pergi jangan tak pergi.

emieysandra said...Reply To This Comment

dah knal, ehehe~

bersama kak Es said...Reply To This Comment

pegiii la..
pegi jangan Tidak tidak ..tau! (O_o)

Wanzi said...Reply To This Comment

dah ngatuk ke LM.... kat m'sia matahari dah terpacak kat kepala..... kalau ngatok baik pi tido.....

Firdaus Kasim said...Reply To This Comment

semua org x lari daripada mengantuk.. haha

Entri best:
Apa Itu SPAM?

Eyrique Ettiqazz. said...Reply To This Comment

EE mengantuk jugak ni tp pk nak solat jumaat,mata ni harus ditahan drpd terlelap..karang melepas plak...

hans said...Reply To This Comment

tido jer kalau ngantuk
hohohhoh

Amirrah Zawani said...Reply To This Comment

perut kenyang mmg la selalu ngantuk.. p basuh muka tu cepat =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...