Monday, May 23, 2011

Padan Muka- Akibat Suka Alih Barang



Assalamualaikum...
Lapar sangat rasa perut ni . Baru sedar dah nak zohor tak bekpes lagi dari tadi . Urus kain la..apa la . Teringat waffle yang kak zue dan kak lina hantar petang semalam . Kebetulan mereka hantar serentak , so memang banyak dan boleh simpan ke hari ni . Laju - laju cari dalam peti sejuk mana waffle semalam . 


Saat nak panaskan kat microwave...mata melilau mencari . Uik..mana aku punya microwave ? Pelik jek ...biasa kat sini . Adehh tu la , akibat suka mengalih barang ni lah jadi nyer . Semalam rasa nak alih barang lagi kat dapur . So LM sekuat tenaga cuba angkat microwave tu ke sudut lain kat sebelah sini pula . Bila nak guna hari ni tercari - cari . Kes lupa la tu..haha..


Semalam encik suami dah tegur..la..alih lagi ? LM senyum jek . Last - last hari ni terkena...syhhhhhhhhhh diam - diam sudah . Jangan gelakkan okey!
www.tips-fb.com

31 comments:

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

tapi kalau tak alih-alih rasa cam sama je dapur tu kan..mesti tangan rasa gatal nak alih-alih barang...pas tu mula lah mencari..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

yaya-tu la pasal..haha.rasa cam kelakar jek td.

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

AIM ada sorang mak sedara..perabot rumah dia tuka kedudukan 2 minggu sekali...rajin betul :)

Peri PiA said...Reply To This Comment

hihihi,sorry xtahan nak gelak jap

LM dah,jgn angkat brg berat2 lagi k

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

hehehehe same lah kite kak.suke ubah2,then lupa,kdg2 menyumpah sendiri.

JIJI YU said...Reply To This Comment

cam same je penyakit kite kak..ehehe

sarah-najwan said...Reply To This Comment

ni kes lapae sgt la tu yg xigt awk da alihkan microwave..hehehe

lenkali jgn ditahan mkn time preggy ..jaga kesihatan dehhhh

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

sendiri alih sendiri lupa. KAMI pun macam tu jugak kadang-kadang. :)

Lina said...Reply To This Comment

ye lar slama ni dah terbiasa brg tu kat situ tu yg terlupa tu kot hehe

sha a.s said...Reply To This Comment

kena babab tgn tu...ehehe

diana said...Reply To This Comment

saya suka alih perabot dalam bilik je.
tapi sekarang suami tak bagi dah alih2 sendiri..
saya tak boleh angkat barang berat..
masalah rahim..

Piasara said...Reply To This Comment

"terkejut akak..ingatkan apa tadi,lupa rupanya...bkn apa,kalau akk dulu suka alih2 pasu bunga...boring tgk..last2 baby keluar ms 32 minggu..itulah akibat suka angkat2 pasu yg berat,smga LM sihat2 sejahtera..."

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

AIM-wahh rajinnyer.tp mereka camni bagus tau.dia alih sbb nak sapu bahagian bwh perabot tu..sbb tu alang2 dah alih dia ubah kot?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Pia-hihi...miza pun rasa cam malu sendiri tadi..pusing2 kat dapur yg kecik tu.

okey bos..tak angkat berat lg dah pas ni.haha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

rara-haha..tau takpe..bebel2 gak pas nmpk microwave td

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sarah najwan-hehe...mmg lapar sgt sis.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

KAMI-hehe..tau pun

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Lina-tu la..dah terbiasa.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sha-hahaha..babab tgn eii

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

diana-jgn angkat2 lagi..walau takda masalah rahim mmg pompuan tak blh angkat berat pun sebenarnya..

AMMAR YASIR said...Reply To This Comment

Nak gelak nak gelak..bhahahaha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

jiji-haha..lelaki pun ada penyakit tu?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

piasara-tq akak...kena hati2 pasni.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

ammar-hehe..gelak eii

waN Mohd Salim said...Reply To This Comment

hehheee akak manis ape khabar .. waaaa header bru nampak

bersama kak Es said...Reply To This Comment

kah kah kah

nasib baik tak simpan dalam kotak!

haiisshh..apasal angkat berat2.

zacky ~786~ said...Reply To This Comment

hehee.. eh dah tergelak.. cmne ni :P

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

wan-akak sht2 jek wan..header org hadiahkan...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kak es-hehe..saja kemas2 pastu alih2 .angkat yg ringan2 jek

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

zacky-hehe..gelakkan akak eii

gedek! said...Reply To This Comment

jangan alihkan belog ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...