Sunday, May 22, 2011

Qila Dora - Dora , Dora , Dora



Assalamualaikum...
Al - kisah anak kecik LM ni sangat minat kartun Dora sejak akhir - akhir ni . Kalau boleh semua baju , dan buku nak ada gambar Dora . Kalau kat Malaysia tu rasanya memang mudah nak cari baju Dora , jual online pun banyak . Tapi kat Qatar ni mati akal juga nak cari . Kebetulan semalam baru jumpa baju tidur Dora . So beli 2 pasang untuk Qila .


Pagi semalam ayah buku Dora dah cukup buat Qila senyum sepanjang hari , petang dapat baju Dora pula . So Qila memang rasa hepi sepanjang hari dari semalam sampai hari ni . Tak mengamuk , tak buat projek , baik jek perangai . Ummi bodek Qila hari ni dengan pujuk Qila gi umah aunty Tini potong rambut cam Dora . Wahhh hari ni nama Qila dah tukar...so panggil jek "Qila Dora" . Tapi Qila pelat lagi...dia panggil  " Duya " . Duya pun duya lah..janji tak mengamuk ...hehe 


Dora Adventure Dress Up


Dora (comel tak )

Tq aunty tini coz potongkan rambut Qila dan ummi . Free lak tu..huhu..terharunyer. Kat Doha ni duduk potong biasa - biasa jek dah seratus lebih tau . So , sangat terharu tini yang memang ada kursus gunting rambut sudi potongkan untuk kami secara percuma sejak dari dulu lagi . Moga Allah yang mampu membalas kebaikan  Tini .

www.tips-fb.com

10 comments:

athirah said...Reply To This Comment

hahaha...rmbot kila pon da mcm rmbot dora...;P

♥misz nana♥ said...Reply To This Comment

sis minat DORA.. memng comel !

Nana said...Reply To This Comment

hye salam kenal..
heheh sama mcm anak saya
tadi kul 3.30 terbuka cite dora kt tv9 tros dia xkasi tuko channel lain
heheh sama je anak kita ni..
mmg seme dia nak dora..
game nak main game dora
sliper dora
baju, buku, beg seme dora hehe

gedek! said...Reply To This Comment

potong rambot uncle boleh?

~~zAnAfAhMi~~ said...Reply To This Comment

toksah anak pompuan, anak lelaki saya dulu2 pun suka dgn Dora....masa tu dia belum ada kwn...

AMMAR YASIR said...Reply To This Comment

Pergh!!! Seratus lebih..mahalnya...

JIJI YU said...Reply To This Comment

sebbek tak miant sinchan.kalo tak qila chan..

najihah sahami said...Reply To This Comment

eh, umi qila pun potong rmbut cm doragk ke??hehehe..

sis,mahalnya bayar ptong rmbut. erk..

Peri PiA said...Reply To This Comment

cumel je,duya :D

Nini Hartini said...Reply To This Comment

aunty tini tak kisah pun. janji Qila suka. hikhikhik..

aunty tini yg ni ke kak? hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...