Tuesday, May 24, 2011

Sabar Dan Sabar


Assalamualaikum~~
Saat ni memang menduga kesabaran betul . Dah la badan rasa sangat berat . Muatan penuh katakan ...hehe . Aqilah pula kadang - kadang meragam . Tapi hari ni mood dia cam ok jek . Cuma tak mau pakai baju . Nak baju Dora juga , baju dora semua basah..huhu . 
Bila bagi baju lain dia campak dan merajuk . Takmo pakai tak payah la..hehe . Ummi senang je , ambik baju tu bagi kat dia basah  basah . Tapi still nak sarung gak . Uikk budak kenit ni ! sabar je tau . So cabut je baju tu dari kepala dia , then masukkan dalam pengering 15 minit . Bagi dia makan mee goreng tengok - tengok baju tu un dah kering . 


Suka hati la dik ...ummi dah malas nak cakap apa  apa . Rasa sangat tak larat . Sepatutnya orang peknen ang angin , ni orang peknen kena tahan sabar , hehehe . Selain rasa kena kuatkan bersabar , kena makan banyak vitamin rajin pas ni tau . Sebab vitamin malas dah menular dalam diri . Malas nak masak , malas melipat kain ..malas dan malas .  Makan rajin la pulak  ?
www.tips-fb.com

17 comments:

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

jgn malas2 nanti anak jd pemalas.hikhik..

najihah sahami said...Reply To This Comment

alahai...macam carin penyakit lak bila beli baju dora tu. adeh.

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

alololo...aqilah kecian la kat ummi...nanti aqilah balik mesia beli baju dora, beg dora, patung dora ye..aqilah anak yang baik kan....tak mau mcm tu...umi kan nak bg aqilah adik....aqilah nak adik kan...cayunk aqilah...good girl...

LM sabar yer...kadang2 anak nie tahu dia akan dapat adik kasih sayang kepada nya kena kongsi tu dia nak perhatian lebih di saat umi nyer begini..

bersama kak Es said...Reply To This Comment

makan wajib...lain lain tu harus jek hehehe

selain dari amalan wajib lah ..

Peri PiA said...Reply To This Comment

alolo,lyn kerenah anak :)

mkn vitamin elok2 ye LM

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

EE-hik3

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

mish-hari2 ckp nak beli baju dora.ada 2 helai asik tukar2 lak tu..aduhh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

shida-huhu..tq awak.tu la.hantar kat aunty shida bagus ni.bg dia mkn nugget ngan donut

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kak es-tq akak..hehe.projek mega hr ni menanti~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pia-haha..mkn vitamin tu yg jd lemah tu.

forever love said...Reply To This Comment

sabo jela ummi.. hihi.. budak2.. cmtue ler

emieysandra said...Reply To This Comment

sabar yer sis, bese la budak2 nk perhatian..pasni blikan sume baju dora^^

anymz said...Reply To This Comment

salam LM,dah lama tak meninggalkan komen kat sini.
sabar aje la ya..anak2 ni kalau mak peknen mesti ada yang buat ragam..memang tension habis di buatnya..byk2 kan bersabar ya.

zirconia said...Reply To This Comment

budak2 macam tu la kan sis..

Puteri Iqa Izyan said...Reply To This Comment

huhu. biaselah umi. budak2.
lagi x bg lagi tu buat perangai nk jugak. huhuhu

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

akak ada ke vitamin rajin kak.hehehehe.nk try lah.yelah kan kak.budak2 ni ramai yg kata,masa pegnen lah dorg nk buat perangai.hehehe

~Kirin Selama Perak~ said...Reply To This Comment

bagus la ummi ni.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...