Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru



Assalamualaikum....
Selamat Hari Guru LM ucapkan kepada semua kenalan yang bergelar guru . Tak kira samada mereka cikgu sekolah , cikgu tadika mahupun pendidik IPT jika mereka adalah pendidik maka mereka adalah guru . Hari ni LM merakamkan ucapan Selamat Hari Guru buat semua pendidik .


Terlalu ramai pendidik yang LM kenal di dunia blogging ini , khas buat abg eqbalzack , akak kalamhati , kak sarah-najwan , buat duan lang , jiji yu , emieysandra juga dan kepada sahabat blogging yang bergelar guru yang LM tak tau mereka guru . Opss...kepada kenalan baru juga , adinda amy , setahu LM dia pun guru . 


Terima kasih juga buat guru yang telah mendidik LM dari guru sekolah tadika yang bernama cikgu Normala dan cikgu Norlida...sampai akhir nyawa pun LM akan kenang dan masih kenal mereka berdua ...tq cikgu . Serta semua cikgu yang telah mengajar LM , terima kasih tak terhingga . Teristimewa juga buat cikgu Haryati Ismail...guru sekolah rendah LM yang cantik dan ayu tu , sampai sekarang kami masih berhubung . Istimewa juga buat adik angkat tersayang yang bergelar guru , moga dia maju jaya dalam kerjaya ini . Tahniah buat adik akak kerana berjaya membawa murid sehingga keperingkat daerah dan menang nombor 3 , tahniah juga kerana telah memilik kereta baru T ** 5**0 tu...hehe , dan takziah sekali lagi atas pemergian tok ki , jangan bersedih ye ...moga tok ki aman di sana . 


SELAMAT HARI GURU !

www.tips-fb.com

15 comments:

JIJI YU said...Reply To This Comment

heheh...hamboi..dah berape lame dah tinggal guru2 ni

ukhti syikin said...Reply To This Comment

er :)

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

selamat hari guru jugak kt papa rara,guru memandu =)

nazirulhazwan~ said...Reply To This Comment

botol, ramai sgt blogger2 cikgu kan?selamat hari guru jugak kat akak:
hahaha

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

masa kecik kalau org tanya nak jadi ape bila besar mesti jawab nak jd cikgu .. hihi ...

Mek Norfa said...Reply To This Comment

selamat hari guru jugak kpd semua guru2.. rasa cm nk jadi anak murid semula..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

hihi..lama dah!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

syikin-hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

rara-papa guru gak eii..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

nazirul -hehe.tq naz..dah tak jd guru dah skrg ni

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

yaya-haah la..saya nak jd cikgu..keh3.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

norfa-ye lah.best kan?pastu bg cikgu kesayangan hadiah

Nini Hartini said...Reply To This Comment

selamat hari guru :)

Peri PiA said...Reply To This Comment

guru kerjaya mulia

ijatnuar87 said...Reply To This Comment

happy teacher day too,heheheh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...