Thursday, May 26, 2011

Tahniah Dayang



Assalamualaikum...
Tahniah buat adik blogger dyg kerana telah berjaya membuang malware di blog dia . Rupanya sukar bagi dayang untuk membuang malware di blognya . Maaf akak tak tau dayang ada malware , akak punya bloglist masih belum siap sejak berdot com ni . Baru tambah sikit - sikit ...masih ramai yang akak belum letak . So blogwalking hanya dengan membalas ziarah rakan yang komen saja .


Ramai juga yang diserang malware . Ramai yang kata tak bahaya . Tapi jika rakan - rakan nak buka blog kita da tanda amaran dan akhirnya mereka pangkah saja . Semua risau nak buka blog kita .Sebab tu biasanya sesiapa yang ada malware akan  cepat - cepat nak buang dan bersihkan malware durjana tu ..hehe .


Dulu LM masa kena ambil masa berjam - jam juga . Tapi memang sayang ketat - ketak kat cik pandol sebab bagi ubat kat LM . So settle ....petang tu ada 2-3 orang kena malware tapi semua beres dalam sejam dua . Scarlett , Faizal Fredly , malah syafik rosli pun kena malware juga dulu . Tapi syafik lama juga baru selesai . Ujang dan kakchik pun kena juga . Semuanya beres...


Jika ada yang sedang membaca ada malware  , klik sini untuk dapatkan ubat malware dari blog cik panadol ye . Moga mujarab ....buat dyg , sori adik..akak tak tau adik kena malware . Baca entri dyg tadi baru tau . Tahniah dah selesai masalah malware buat dyg .


www.tips-fb.com

6 comments:

sarah mohamad said...Reply To This Comment

harap2 saya tak kena malware. walaupun org kata takde effect tapi takut juga kalau ada virus ke kan.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sarah-akak dah kena dulu..mmg takut.hehe

diana said...Reply To This Comment

tak pernah kena..
blog gelemer je yang selalu kena ni..
ekekekek..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

diana-hehe..blog LM yg tak lelemer pun pernah kena tau..haishh dia tak kenal mangsa tau.keh3

Farhan Zulhusmi said...Reply To This Comment

malware tu apa??Farhan xtaw...xpernah dgr pon...emmm...
penyakit ke???

ain dzaya said...Reply To This Comment

sp pade sesiapa yg ada malware, cepat2 ye hapuskan save energy..t berjangkit lak.,.hehe..
apakah itu malware?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...