Tuesday, May 17, 2011

Telekung Cleansing Action


Assalamualaikum


Pernah tak antara korang yang singgah mana - mana pasaraya , stesen minyak , surau , masjid atau tempat awam yang lain untuk menumpang solat ? Kebetulan telekung tak bawa dan korang kena pakai la telekung yang ada kat sana . Okey tak telekung tu ? Kebanyakannya pastu kuning , bucuk dan menggelikan nak disarung ke muka kita kan ?

Jika korang ada mempunyai telekung yang masih elok dan mahu diinfakkan , sila email ke nama di bawah ni ye . Pasti korang tak tau nak buat apa pada telekung lama yang masih elok tapi dah tak mau dipakai lagi . Infakkan kepada mereka moga usaha mereka mendapat keberkatan ...

emel : nisapg@gmail.com
FB : Nisa' Pasir Gudang
Hotline : 012-7244792

Jom sama-sama kita ambil bahagian menyelesakan mereka yang BERSOLAT


Boleh juga klik Nisa PG untuk sebarang pertanyaan . Apa yang pasti moga usaha kita mendapat keberkatan dan keredhaan Allah . Mereka secara suka rela mencuci telekung di masjid , pasar raya dan tempat awam dengan izin pihak berwajib dan gantikan dengan telekung yang anda infakkan kepada mereka . Mari kita sama - sama menyokong usaha murni ini . 

www.tips-fb.com

9 comments:

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

bagus kerja amal ni. :)

alexa yussida said...Reply To This Comment

bagusnyee..infak n bole selesakan org lain juga:)

Belalang Hijau said...Reply To This Comment

satu usaha yg sgt murni! teruskan...

D_08 said...Reply To This Comment

bagoih le buat macam ni....sekughang2nye dapat jugak pahale pade empunye telekong tu...daghipade dibuang je.....

Peri PiA said...Reply To This Comment

usaha murni

ejulz said...Reply To This Comment

smoga mendapat keberkatan dariNya.. insyaallah..

Melur Jelita said...Reply To This Comment

Bagus la adik jelita..semoga diberkati Allah swt

grosirperlengkapankomputer said...Reply To This Comment

niat yang bagus, menghasilkan manfaat bagi umat yang lain

Halimatun Sa'adiah said...Reply To This Comment

elok menor la tu...
tppasir gudang je ke? kwasan laen??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...