Saturday, May 28, 2011

Ucapan Selamat Buat Dayang



Assalamualaikum...
LM mengambil kesempatan ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir buat adik tersayang ....adik Dayang Deno . Adik kesayangan yang baru keluar dari wad ni menyambut hari lahir pada hari ini .

Moga adik kesayangan LM ni sihat dan sentiasa ceria . Terima kasih buat semua pembaca blog ini yang mendoakan kesihatan dayang deno selama dia berada di hospital selama 6 minggu . Terima kasih juga atas keprihatinan tok esah dan ammar yang sudi melawat dayang deno di wad beberapa kali .

Bukan hanya dayang deno yang sangat teringin nak jumpa akak , akak juga sangat - sangat teringin nak jumpa adik . Akak ingat pesan adik , jika datang jumpa nanti adik nak biskut cornflakes kan ? hurmm doakan akak sihat dan boleh ke ganu jumpa adik okey ...nanti biskut cornflakes akan akak bawa buat adik dayang deno tersayang...muahhhhhh . Kuatkan semangat perangi SLE dan penyakit yang adik hidapi , kami semua sentiasa menyokong dan memberi semangat untuk adik .


www.tips-fb.com

18 comments:

Kak Aya said...Reply To This Comment

Ucapan dari kak aya untuk adik LM, semoga sihat dan diberkatiNya selalu ..Amiin.

Scarlett O'Hara said...Reply To This Comment

Teringin jugak nak melawat deno tapi apa kan daya... Cuma doa selalu buat Deno

Cik Ila said...Reply To This Comment

Tumpang sekaki...selamat Hari lahir jugak utk adik dayang deno tu.hehehe

D_08 said...Reply To This Comment

Hepi BEsday jugak untok adik cik LM tu....

lupe nak tanye....nanti berpantang kat mane?? Qatar ke Malaysia???

JIJI YU said...Reply To This Comment

buat banner besau2 mase nak jumpe deno..mau nanges die..ehehe

sarah-najwan said...Reply To This Comment

di doakan agar dayang deno cepat sembuh..akak ada gak menjengah blog dia..

emieysandra said...Reply To This Comment

bgusnyer sis..truskan la bg smgt pd Dyg Deno, semoga die tabah menjalani ujian dr Allah S.W.T ni ;)

Adinda Amy Sensei said...Reply To This Comment

as salam kak....apa khabar..
moga gembira selalu di sana..

diana said...Reply To This Comment

harijadi dia ke hari ni..
nak pi jenguk dia sat..:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kak aya-terima kasih atas ucapan kak aya tu....hny Allah yg mampu membalas doa dan kabaikan kak aya

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

scarlett-takpe..doa kalian amat berharga buat kesihatan dayang deno

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

cik ila-tq dear..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

D-08-tq atas ucapan...

saya pantang di kedua2 negara..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

jiji yu-jika ada kesempatan..akan diusahakan

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sarahnajwan-tq atas doa akak tu.adik tau sis ada ke sana selalu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

emiey-ye dik..moga dia tabah selalu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

adinda emy-alhamdulillah..sis sht2 camni lah amy..tq ye

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

diana-ye diana..besday dia hr ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...