Tuesday, May 17, 2011

Wesak Day



Assalamualaikum....
Selamat menyambut Hari Wesak buat mereka yang meraikannya . LM tak tau hari ni hari wesak , patutlah orang cuti eii..hehe . Owh ye , bila fikir - fikir...sesuai sangat lah semalam buat biskut arab . Nak sambut raya rupanya . 


3 adunan biskut arab LM buat malam tadi . Ada 4 bekas tau ...siap offer encik suami bawa oi bagi dia angkut kuih raya lak ...biar mereka berhari raya kat opis hari ni . Biskut arab ni banyak , tapi memang tak leh bagi orang la , sebab bukan semua orang suka makan minyak sapi . So makan sendiri sudah ....ada sesiapa yang nak ke ?hehe..kalau orang qatar ni , mereka buat hias dengan kacang pistachio (kacang pandai) tu . LM hias dengan ceri jek..



www.tips-fb.com

14 comments:

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

KAMI nak boleh kak? heee. :)

Peri PiA said...Reply To This Comment

sedap nya kacang pistachio

najihah sahami said...Reply To This Comment

mak oi. bnyk btol dpt kan. memang muka cm arab la nnti balik mesia. hehee

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

err, biskut arab tu camne kak? o.O

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

KAMIHIDU_-leh jek..ambik la sebekas

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pia-ye..mereka hias ngan kacang tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

mish-haha..muka melayu mana leh ubah2..keh3

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

syatoza-hehe..cam biskut suji

Izan Ishak said...Reply To This Comment

dah lama tak makan biskut arab...tak pernah try buat sendiri lagi~

MataHati @ MH said...Reply To This Comment

sya pun tak tahu hari ni hari wesak.. ingatkan cuti umum sempena peristiwa apa..huhu

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

aidilfitri di bln jamadilakhir..

Lelord said...Reply To This Comment

oooo biskut suji ke....

EZAN IDMA said...Reply To This Comment

biskut arab ade bau susu ke? hehe

diana said...Reply To This Comment

rajin nya..
saya tak pandai buat biskut..
mesti tak jadi..
heheh..
beli je lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...