Thursday, June 23, 2011

Alahai Shida Dan Salmi



Assalamualaikum

Akibat entri malam tadi tentang kuih peneram tiba - tiba LM dapat sms pagi tadi . Aduhh sahabat sorang saja je bikin hatiku sayu . Dia ni memang tak pasal - pasal baik hati ngan LM tau . Saja je nak bagi hatiku cair dan bertambah sayang kat dia . Siap lagi kalau si kecik molek cik adish shida ni . Camner kami boleh rapat pun tak pasti , tapi memang dari awal kenal dia dah baik dan sudi bersahabat denganku . Kat malaysia ni pula memang asik bersms  dengan dia  . Tadi dia tanya , dah nak kuih tu dia akan pos dari kedah . Shidaaaa awak buat air mata saya mengalir , saya terharu dengan kebaikan awak . Saya cuba cari dulu kuih tu ye , kalau takda saya jerit kat awak ...huhu . Naper baik sangat ? TERHARU !


Kalau shida dengan kisah kuih peneram , ada kisah kisah dodol pula dengan sahabat ku sorang ni salmi yang manis . Salmi pun duk kedah gak , dari hari tu sibuk dia nak pos kan dodol sebab tau LM teringin nak makan dodol . Alahai salmi , siannyer awak . Tadi dia sms lagi , tanya nak pos dodol tak , sila bagi alamat katanya...hihi . Rakan blogger ni walau baik di alam maya tapi ternyata memang baik di alam nyata juga . Tq kawan - kawan . TQ kak ladyzul , salmi , shida , efa ,atiq saleh ,  nana , dan ramai lagi rakan blogger yang sudi bersms denganku sejak kepulanganku ke sini . Tq semua .
www.tips-fb.com

28 comments:

Melur Jelita said...Reply To This Comment

Alhamdulillah adik jelita...semua baik jika kita baik..Allah akan permudahkan..jumpa yang baik-baik.

JIJI YU said...Reply To This Comment

shida nak kawannnnnn

ieda said...Reply To This Comment

LM dah balik mesia ya .. aduhh akak upe lah dik :)

alhamdulillah gitulah kawan2 , bila dah kenal lagi akan rasa terharu :)

diana said...Reply To This Comment

saya slow bab2 taip sms...
sorry LM sebab tak besms..
hehehe

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

alhamdulillah syukurlah dapat kawan yg baik2 kan..yang selalu ingat2 apa kehendak dan keinginan kita.. :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sis melur-syukurlah sis

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

jiji-hihi...nak kwn ngan shida gak?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

ieda-ye sis..adik dah 2 mgu kat sini

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

bertuah kak LM dapat kawan yg baik2 :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

diana-hehe..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

mrs yie-tu la sis..rasa terharu sgt

suhaili sarif said...Reply To This Comment

orang cakap kawan kita tu adalah cermin or reflection diri kita :)

kawan kakak baik maknanya kakak pun baik....sayang kakak :)

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

sms zai xnak? :(( kak shidaa!!!! haha

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

kalau niat kita baik,org akan lagi baik ngan kita....Allah itu Maha Adil..

shah azril said...Reply To This Comment

sokong suhaili.. kueh peneram kat tempat raksasa pgl kueh deram jer..kih2.. sedap leh rase ramai2..

Mohd Sukur Ibrahim said...Reply To This Comment

LM bila nak poskan kek carrot?hehe

Подтверждаю said...Reply To This Comment

as salam..
dengan kuih peneram, ikatan persahabatan boleh menjadi kukuh.

=)

Ellen said...Reply To This Comment

Hehee...Sis..ellen pun nak sms boleh?heheheee....nak jumpa sis pun jauh kat semenanjung kan..dipisahkan oleh Lautan plak..hehee...

Sis memang baik..Ellen pun suka bersahabat dengan sis..hehee

simply nana said...Reply To This Comment

bestnya...awk suka kuih tu ker? la...nape tak ckp, kt pasar malam semalam memang ada kuih tu tp jenis ranggup...sedap dimakan panas2...x pe minggu depan ada lagi...

azian said...Reply To This Comment

mana no telnya????takde no tel akak....yan dah bg dah no tel yan.....huhuhu

bersama kak Es said...Reply To This Comment

peneram dan dodol KEDAH memang sedap. Sedap sangat !! nak2 peneram yang kecik2 tu. fuhhh!!

best dapat kawan baik2 ni kaannn

b a m b a m ' s said...Reply To This Comment

baguslah mcm tuh.. :)

blog-tips-kurus said...Reply To This Comment

macam mengidam je puan seorang ni.. :-)

sarah-najwan said...Reply To This Comment

hehe..akak lak nk ucap tenkiu kpd awk kerana cerita pos itu..

nati kita bersms lagi deh....tggu minggu depan..ada pos laju ke rumah awk di segamat itu..pis!!!

My MiRa said...Reply To This Comment

orang yang baik selalu disekeliling kakak..sebab kakak adalah seorang yang baik hati i love you

fiezah91 said...Reply To This Comment

hehe.. ada je yang baik.. bagus la dapat yang baik. hehe.. nak sms jugak :P

entri baru: teka mana aku dapat hadiah

emieysandra said...Reply To This Comment

sis! miscol la..ehehe.

dodol, lme xmkn..ermm, teringin gak la time2 gini yg tgh lalu nk mkn nasi ni =.='

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

miza......kebetulan kita punya ctrasa sama...shda mmg teringin sangat nak makan...tak de apa la..i'allah esok or lusa sampai..arini pos..hehehe..jangan marah shda dah makan arini dan smlm kuih peneram nya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...