Tuesday, June 21, 2011

Apa Projek ?



Assalamualaikum...
Melayan demam ni memang rasa penat gak . Rasanya diri ku masih mempu memandu hari ni . So lepas solat zohor ni ingat nak gi umah mak jap , then nak gi pos kan surat yang hubby amanahkan untuk di pos . Nak gi pos barang buat sahabat blogger sorang ni juga . Sian dia menanti barang nya kot ? Tapi lagi kesian sebab dia tak tau apa yang akan di pos..haha .

Urusan bertukar alamat dan nombor handphone menjadi sukar apabila facebook saya rosak . Rosak ??? ye...rosak . Saya tak boleh chatting , tak boleh buka inbox , komen dan semua tak boleh . Tanda kena hacks ke ? entah la..malas nak fikir . Sebab tu saya pesan kat rakan rapat tinggalkan saja nombor kalian di ruang komen entri LM , jangan risau LM tak publish la nombor korang tu .

Setakat ni rakan blogger sorang ni je yang meninggalkan alamatnyer , so sabar menanti barang tersebut ye . Jap lagi LM pos . Sangat risau tak dapat penuhi permintaan blogger ni , moga ada kekuatan nak keluar ke pejabat pos jap lagi .

www.tips-fb.com

7 comments:

Hanis Azla said...Reply To This Comment

bizi yer LM.. semoga terus diberi kekuatan utk settlekan semua yg dirancang.. minum lebih byk air sbb bila keluar panas2 mcm ni, penyakit senang nak lekat..

JIJI YU said...Reply To This Comment

hurm..hurm..nape ek fesbuk jadi cenggitu

alexa yussida said...Reply To This Comment

akak..dah tak sihat tuh,jgn bnyk bergerak sgt...alalala akk ku comel syg nih..jaga kesihatan taw..n cepat sihat okies..>.<

Cik Jannah said...Reply To This Comment

saya nak hadiah jugak kak.. ehehe..:)

salam kenal..:)

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

akak, jg kesihatan elok2 na.......

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

siapa blogger tu erk....

apa pun miza jaga diri jaga kesihatan ok

shah azril said...Reply To This Comment

demam2 pom still bersemangat.. take care tau.. ader pape nt cri raksasa k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...