Thursday, June 16, 2011

Barbican Bebas Alkohol



Assalamualaikum...
Akhirnya kes ribut tentang ketidak halalan minuman dari Arab jenama Barbican terbukti halal dan tidak mengandungi alkohol . Tadi sempat jalan blog belalang dan jumpa entri beliau ini . Laporan dari akhbar kosmo ini telah menjawab khabar angin yang melanda penduduk Islam negara ini lebih - lebih lagi kepada mereka yang pernah meminum minuman ini di restoran - restoran arab .


Moga kegusaran pengguna islam terjawab dengan keputusan dari ujian makmal pihak UKM dan sebuah makmal swasta .
www.tips-fb.com

17 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Bila ada yg bertanggung-jawab memberikan penjelasan ianya menjadi satu kelegaan pada pihak ramai.

sha a.s said...Reply To This Comment

yela...mencari yg halal tu kn fardhu....

moga Islam terus terpelihara

JIJI YU said...Reply To This Comment

waa leh minum pulak..tapi tak minum air berkarbonat

bujal X said...Reply To This Comment

bukan sedap mana pun babrican tu~~da la botol kecik~~he~~

shopping2u said...Reply To This Comment

anda dipilih utk menerima hadiah dri sy sila ke sini
http://www.my-shopping2u.com/2011/06/blog-yang-menerima-hadiah-dari-saya.html

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kakzakie-betul tu kak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sha-ye dik.betul tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

jiji-mmg akak pun tak suka minum minuman bergas.asik sendawa jek
!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

bujal x-minum air masak byk2 lg bagus kan.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

shopping2u-uik..dpt hadiah ke?

diana said...Reply To This Comment

saya tak suka minum air bergas ni..
lagipun saya tak berapa berkenan nama "bir halal "
tu..

Izan Ishak said...Reply To This Comment

kalau dah dibuktikan halal...okaylah tu~

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

alhamdulillah.. tapi tak minum pun air tu.. hehe..

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

ada baca kat kosmo tadi...

Peri PiA said...Reply To This Comment

tak pernah minum

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

JAKIM cakap macam mana? halal tak?

kakchik@ella said...Reply To This Comment

alhamdulillah .. kc ada gak sekali dua minum Barbican ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...