Wednesday, June 1, 2011

Blogger Otai Ambil Kesempatan ?



Assalamualaikum...
Tiba - tiba ada adik kesayangan LM ni bercerita . Dia ni dulu dah patah semangat nak berblog katanya . Dia mula keluar dari semua group yang dia join . Pelik juga kenapa dia patah semangat . Rupanya ...dulu dia ada berbaik - baik bersahabat dengan sorang blogger berlainan jantina yang yang boleh dikira otai .


Rupanya...dalam pada baik dan nampak alim , blogger ni cuma nak bikin panas . Wahh nak gatal - gatal la pulak ? Cepat - cepat si adik manis ni menjauhkan diri . Sebelum terjerat , baik dia cabut lari . Jangan tak percaya ye , ramai juga blogger yang dikira otai , cuba nak berlucah - lucahan bila bersembang dengan rakan - rakan blogger perempuan . Ngeri tak ? Baik korang melarikan diri sebelum terjerat dengan nafsu pelik si otai ni ....GERUN!
www.tips-fb.com

29 comments:

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

haik?ada ke?ish..bikin malu anak negeri..

Melur Jelita said...Reply To This Comment

Nasib baik akak tak jelita! hehehe

Cikgu Nurin said...Reply To This Comment

Dik..org yg sama dgn kes duit tu ker...?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

mrs.yie-ada jek sis..sian si adik manis tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

melur jelita-ye ke tak jelita??? nama pun melur jelita..hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

cikgu nurin-ishh bkn la kak..ni kes lain..

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

manusia mcm tu ada dimana2.. so berhati2.
P/s : teringat kenangan pahit dgn sorang artis yg blh kata org knl jugak la. Gatalnya Tuhan je yg tau. kalau msg tu lucah manjang.kalau jumpa tgn mula merayap!jenuh nak tepis Serik..
TERKINI :KAU TAK KISAH TAPI ADA YANG KISAH PASAL STATUS DARA KAU.
TERKINI :TERIMA HUKUMAN REJAM SAMPAI MATI SELEPAS SERTAI PERTANDINGAN RATU CANTIK
TERKINI : JANGAN PANDANG PEREMPUAN COMEL BERPERUT BOYOT ITU!

bersama kak Es said...Reply To This Comment

nasibbaik tak cantik hik hik

Lizzie Yasmin said...Reply To This Comment

ada plak perangai mcm nie? hai tak malu ke depa nie?
cuba jerat mmt nie, n publish tgk.. bru dia tau langit tinggi rendah

Ecah Ecot said...Reply To This Comment

ade jugak org mcm ni..huhu

sarah-najwan said...Reply To This Comment

haiihhh..kes baru pulak ke?

hari ni akak baca citer panas ajo..sampai mata xlepas asik dok klik2..n baca komen..hahahhahaa

moral: kita semua kene hati2 lah..berwaspada xkira sesiapa..
dunia maya pun byk risiko jugak..

Peri PiA said...Reply To This Comment

eee,x suka mcm tu ;(

ctpayong said...Reply To This Comment

kalau cerita ttg ambil kesempatan, bkn di sini shj, di mana jua laman sosial akan berakhiran dgn keadaan yg sama. haruslah kita berhati-hati kerana kakCT juga pernah alami situasi ini walau pun terpampang kakCT yg upload gambar en suami di sisi. memang dasar buaya karak highway...

ishhhh...kakCT ni...ade ke buaya kat highway karak tu.

p/s : buaya berhantulah tuh.

Hashira Yusoff said...Reply To This Comment

ish..lebih baik berhati2..
sebenarnya shira ssah nak percaya lelaki. nak2 zaman skrg ni.. -__-"

terjah!--> <a href="http://hashira91.blogspot.com/2011/06/fitness-on-cheap.html>Fitness on the cheap</a>

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

hmm, dunia kak LM..macam2 ragam manusia..... kdg2 rasa seronok juga bila org tak berpengaruh..apapun, kadang2 mungkin juga diam itu lebih baik..takut bila kecoh jadi fitnah pula...

JIJI YU said...Reply To This Comment

hurm..dunia maya ni iabrat pegang bayang2 je baru..so ingat2 lah

emieysandra said...Reply To This Comment

sape sis?ermmm..teringin lak nk tahu~

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

erk! ada jugak ke cm tu LM?seday nya.

najihah sahami said...Reply To This Comment

dunia maya ni bukan leh caya seratus peratus kan kak....nak berbaik2 pun tgk org laa....

Jiejah Gorjes said...Reply To This Comment

saye lebih selesa dgn blogger wanita huhuhu leh tuko2 resepi ngeeee

kiz said...Reply To This Comment

macam ni pun ada..tak otai langsung..

Hanim Mahali said...Reply To This Comment

errrr... seramnya saya.... lebih seram dari baca cerita hantu... takut.. -_-

Sunah Mohammad said...Reply To This Comment

orang macam tu nak kene cop B sebenarnya!

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

eik.........
teruknya blogger otai tu

saiazuan said...Reply To This Comment

huh.. bhya tul for girl... dunia blog pn leh jd bahaya ek

Lelord said...Reply To This Comment

erkkk eiii hadoyai lain mcm la pulak ek

Bulan said...Reply To This Comment

hurm..mcm2 kn kat dunia maya nie.pandai2 la jga diri

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

sengallah tu, orang nak tambah kenalan, dia nak tambah dosa pulak.

Liza @ Adzriel AB said...Reply To This Comment

ishhh..tak baik betul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...