Wednesday, June 8, 2011

Comel Tak ?

Comel tak saya ?

Hampir setahun tak jumpa bonda dan semua keluarga . Tup - tup dulu selim melim (nada perasan ) la konon balik ke Qatar , ni balik bawa perut . So kena bajet comel la bila jumpa mereka . Terkejut tak mereka tengok LM nanti ? hik hik hik .


Bajet comel je lah yang mampu dilakukan ...masih mengira masa yang tinggal ..tet tet tet...
www.tips-fb.com

37 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

biasa la tu...lps bersalin kompom comel punya....

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

sbb kecomelan itu LM dpt byk pahala....

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

heheheeh mst lah terkejut.mst berseri2 je balik nt. =)

Finaz Jaafar said...Reply To This Comment

sangat2 comel kucin tu!!

kakchik@ella said...Reply To This Comment

Selamat balik adik. rasanya tambah2 comel kot??? hihihi

belogkiter said...Reply To This Comment

comel sangat.....

Hanim Mahali said...Reply To This Comment

comel sangaaaaat.... kucing tu... Hee

yaya said...Reply To This Comment

bila nk blik tu??
j0m kite g sambut reramai

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

bawa balik baby, takkan pulak nak terkejut kak. :)

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

nanti bila sampai depan pintu rumah bonda akan cakap ..

'ye nak..nak cari sape?'

gurau2 je LM ..

~izan~ said...Reply To This Comment

ibu mengandung tetap comey.orang kata seri ibu mengandung ni lain.. =D

kotak bulat said...Reply To This Comment

comel...comell...kucing tu comelll

Darkbatman said...Reply To This Comment

comelnye kucin 2.. grmnye tgk..arghhhh rs nk picit2..

Iza said...Reply To This Comment

Assalam...
Tak mengapa, lepas pantang nanti boleh slim semula...

Jo Qusary said...Reply To This Comment

Aaaarrgghhh.... rasa mcm nak makan je kucing tu...

qasehraihan said...Reply To This Comment

nanti dh bsalin ag2 comel dn bseri2..hehe

sarah-najwan said...Reply To This Comment

xpenting tu Lm
janji mak ayah adik badik dpt jumpa awk semula..

itu saat paling gumbira..
lps bersalin nati..pantanglah sakannya agar slim mlim balik..

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

comelnya!!!!

Rahimah Ramlan said...Reply To This Comment

salam,

comel ada isi yg comel takpe.


cam saya,
comel berisi lemak. satu apa pon x leh pakai.


^ ^

fiqkbe said...Reply To This Comment

comel nyer.... perut... =P

AMMAR YASIR said...Reply To This Comment

Walau apa2 pun Sis LM tetap comel

Peri PiA said...Reply To This Comment

geram,hehe

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

nak balik malaysia ke?

zaMir said...Reply To This Comment

bila tgk pic kucing tu..rase mcm nak picit2 je pipi dia....huuhhuuh

akak hati2 ye...smoga selamat smpai...=)))

sha a.s said...Reply To This Comment

cute n3! hihi

suhaili sarif said...Reply To This Comment

waaa comellnyaaaa.hehehhe
suka ayat akak
dulu selim skrg balik bwk perut
hihi

diana said...Reply To This Comment

dalam hati tengah berbunga2 tu..:)

tomatokering :) said...Reply To This Comment

wahhh chomelllnye ... hihik ;p

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

alaa, akak mesti balik dengan berbadan comel ni! :D

Solihin Zubir said...Reply To This Comment

kalau kuceng tu demok, comel la..
kalo LM demok, xtau la plak.. hehehe..

qamarguyz said...Reply To This Comment

salam ziarah..
c0nfirm la comel..
makin c0mel kot..huhu

gedek! said...Reply To This Comment

bawak balik perot kosong...!

Bulan said...Reply To This Comment

org pregnant mmg comel :)

apik pehe said...Reply To This Comment

hehehe..apik nk ikot balik jugak

JIJI YU said...Reply To This Comment

eheh akak ..balik le..bawak kek carrot sekali

AdyBudika said...Reply To This Comment

nak nak nak nak nak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak naknak nak nak nak

emieysandra said...Reply To This Comment

comel! mesti la comel sb sis kn bawa satu lagi cahaya keceriaan dlm keluarga^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...