Monday, June 20, 2011

Cucu Dan Nenek



Assalamualaikum...
Malam tadi tido kat umah dengan qila je , maisarah dan adik ad nak tido umah bonda kata mereka . Bukan jauh pun dalam 3-5 minit je naik kereta . Tapi pagi ni mak sms handphone , mak tanya baju adik ad mana ? erkk , memang bawa baju tido je semalam , baju pakai siang ni tak bawa . LM ingat ada dah kat umah mak baju adik ad ...huwaaa .

Try call mak, mak kata adik ad dah mogok . Dia kata ni baju malam , bukan baju siang...haha . Adoiii jappppp ummi tunggu kawan nak ukur langsir ni . Pukul 11 la baru dia datang . Nanti ummi hantar baju ..hik hik hik . Baju tido ada bawa 2 pasang , baju siang tak bawa pulak si ummi ni ...haha . bonda kata :

Mak : Dia nak main komputer mak kata mak tak pandai cari kat komputer tu game . 

LM : Aduhh , mak on kan saja komputer tu , adik ad pandai cari game dalam tu sendiri . Kalau dia tak jumpa game dia akan google sendiri . 

Wahh mak baru reda dengar cucu umur 5 tahun tu pandai cari sendiri . Si nenek dah kalut bila si cucu dah mogok tarik muka 14 , haha .

Nota kaki : Ummi ni selalu je kelam kabut kan , anak baru 3 dah kalut .
www.tips-fb.com

27 comments:

MaiRa QuEeN said...Reply To This Comment

lame xdtg blog akak...maira pon dah lame xblogging

sha a.s said...Reply To This Comment

ahaha..lawak la...

FIFIEY LYCHEE MARATION said...Reply To This Comment

hehe, anak2 skrg mmg edvanced kn? 5 tahun dh pandai godek2 komputer. superb.

laloque said...Reply To This Comment

kalo kuar yg no 4 tak tau camner

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

maira-hai maira...akak pun br jek nak panas2 enjin ni..haha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sha-hihi..sian nenek dia.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

fifiey-dia blaja ngan saper pun tak tau la dik..huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

laloque-haha...blm 4 kan?dah ummi kelam kabut,biasa semua ayah tolong..kih3

k a k L a m p said...Reply To This Comment

budak2 skang mmg hebat.. kite pon kdg2 ketinggalan heee

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

aiyokkkkk~

kain komputer??? tiba2 saya konfius tadi... ni game tukar2 baju dalam komputer ke ape..

rupanya takde kaitan...

typo rupanya...

hahhahahahha~ :p

maCy said...Reply To This Comment

budak2 sekarang memang la. macam2 tahu. huhu

halila Ibrahim said...Reply To This Comment

anak2 dah terer sekarang... anak saya yg 4 tahun pun dah pandai bukak n cari game sendiri kat komputer....

diana said...Reply To This Comment

hahah...
sekali sekala biar nenaknya kalut melayan cucu..
heheh

nurfatiha blacky said...Reply To This Comment

suka nota kaki tuh. haha. baru 3. kalau tambah lagi. aduiii. lagi kalutt lah nmpak nya. hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kaklamp-tu la..kita ni takut mcmlah komputer tu blh meletup.hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sunah-erk...typo ke?haha..bagus mata adik cumil ni,entri PCM , ady dan akak selalu je adik dpt cr typo..hik3.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

macy-tu la...biarlah mereka kan?nenek ada nak layan.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

halila-anak skrg...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

bukan selalu nenek nak kalang kabut kan....

Peri PiA said...Reply To This Comment

hihi,situasi comel

Nini Hartini said...Reply To This Comment

ye lah, anak buah tini baru 3 tahun dah pandai godek laptop. dau tau buka youtube. kehkeh..

LM, dah ukur langsir? wahh awal dah buat persiapan raya. tini beli langsir siap je sbb tingkap rumah tini x byk pun. heee

Heart In A Cage

.

suhaili sarif said...Reply To This Comment

waa kak...advancenya anak akak
boleh buat drama ni
cucuku dari qatar..hehe
mesti pening mak akak kan.hihi

sarah-najwan said...Reply To This Comment

budak2 skrg mmg gtu..
bijak pandai bab ict

akak dulu..dok U baru kenal komputer..hehehe

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

WAH UMMI DE LANGSIR BARU RAYA NANTI...
NAK G BERAYA SANA LA

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

sabarlah kak, heee, kalau anak 4 tak kalut, murah rezeki akak, heee. :)

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

anak akak terrer gila dah nk google2! :D

Bulan said...Reply To This Comment

alahai comel nye nenek ngan cucu nye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...