Thursday, June 2, 2011

Dia Kata Takmo!


Assalamualaikum...
Matanya tak ralip menonton dora kesayangannya . Haishh hati ummi dah gusar melihat dia khusyuk , padahal belum mandi lagi tu . Episod tu dah la lama lagi baru abis .

Ummi : Adik..jom mandi  jap 
Adik : Takmo ! 
Ummi : jap je..cepat la ! 

Last - last..dia jawab .."takmo ..jap - jap ."
uik..mana satu ni ? takmo jap - jap ? ishhh kalau dah tengok dora memang dia takmo makan , mandi dan apa saja . Peminat setia dora katakan ...

Nota kaki : Ummi akan naik angin kalau orang kata takmo tau..hahaha..garang tak ?


www.tips-fb.com

11 comments:

kiz said...Reply To This Comment

tak garang yee...tak takut umi yeaaa..huhu

sha a.s said...Reply To This Comment

ahahaha...comel nyer cmtu

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

x mo x mo x mo..hehe,,cute je kalau budak2 jawab macam tu ye :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kiz-hahaha..dia tak phm pun klu garang mana pun.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sha-hehe..ops..selamat ulangtahun buat sha dan suami..lupa nak wish.hihi

Tyroid said...Reply To This Comment

hahaha...qila da ade kembar kann...rambot pon da macam dora...nasib baik tak doraemon...lau tak dier suke makan dorayaki pulak da...

mokhtar said...Reply To This Comment

takmo takmo....takmo...hahahahahaa

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...Reply To This Comment

kalo adik saya yg umur 4 tahun tu suka jawab

"adik tak larat la..."

Peri PiA said...Reply To This Comment

doya doya,ehehe

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

fanatik dora tu kak, heee. :)

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

anak sulung wani...kalau ajak mandi skang ni dah pandai jawap...ijap la... (kejap la...)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...