Wednesday, June 1, 2011

Dulu Akak Dah Pesan !



Assalamualaikum...
Buat rakan blogger semua . Ingat tak entri LM yang lalu , pernah kan LM ingatkan rakan blogger tentang blogger duit rakan - rakan . Ramai yang dah terkena ...sekadar entri mengingatkan jangan mudah terpedaya kepada yang belum terkena . 

Hari ni bangit entri kes tipu lagi di blog qasehraihan . Hurmmm...nampak tak kawan - kawan ? kan akak dah pesan dulu , jangan percaya kan sesiapa pun , walau mungkin kes yang LM sebut dulu tiada kaitan dengan kes qasehraihan....tp kes sebegini memang wujud kan ?


Ramai blogger datang komen ...ada yang sokong atas peringatan LM , ada yang pandang enteng . Siap tanya lagi..siapa blogger yang menipu tu ? Kalau LM takda bukti dan saksi jangan buat entri..katanya . Suruh LM sebut nama ? LM tak perlu burukkan nama orang rasanya , mangsa penipuan pun tak sebut nama dia ...kalau tak percaya gi main jauh - jauh . Nak nasihatkan hati - hati pun kena hentam...so sekarang percaya tak bila dah baca entri qasehraihan ? Walau mungkin kes ni bukan melibatkan blogger yang sama , tapi akak kan dah pesan suruh berhati - hati kan ? Bermakna entri akak hari tu bukan main - main tau !

www.tips-fb.com

19 comments:

diana said...Reply To This Comment

memalukan...
kalau tak terkenal tak pe la..
ni semua orang kenal lepas tu buat perangai..
malu!!!!!

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

begini rupanya dunia blog ye miza..sama je ngan dunia kat luar..

sha a.s said...Reply To This Comment

baik kak..Sha akn lebih bhati2..yess!! pasti!!

*semangat x??? ekekke

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

diana-huhuhu..kenal atau tidak, jgn cr masalah dan jgn mudah terpedaya.tu je

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

mrs.yie-camtu lah kak..sama jek sbnrnyer

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sha-adik akak ni..pastinyer dia?hehe

Sunah Mohammad said...Reply To This Comment

hurmmm... kannnn... speechless...

Qaseh dalia adelia said...Reply To This Comment

qaseh akan igt pesan sis ..

Melur Jelita said...Reply To This Comment

Kannnnnnn adik jelita..ingat kita yang jelitawans ni suka menipu ka? hehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sunah-hurmm

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

qaseh-bagus adik manis ni

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

melur jelita-betul tu sis

mia.lia said...Reply To This Comment

ksian btol org tu.. tp sape suruh pmurah sgt..

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

knp ni...

ctpayong said...Reply To This Comment

sudah namanya penipu...kerjanya menipu sbb orang begitu mmmg licik mencari org yg mudah utk ditipu.

anyway...thanks tuan tanah atas nasihat ini. keep it up.

emieysandra said...Reply To This Comment

uishh..risaunyer, kne hati2 pasni~

najihah sahami said...Reply To This Comment

rindunya berblog dulu2.....kan sis kan..

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

hurm...wani cukup berhati-hati pasal duit ni

nak bagi orang pinjam 50 hengget je pon pikir berbelas2 kali...ni kan lagi ribu2

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

berhati-hati dalam setiap gerakan. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...