Wednesday, June 1, 2011

Gelojoh Sangat !


Assalamualaikum...
Tentang kisah pahit payau LM dan waffle yang tak menjadi malam tadi memang meninggalkan kesan mendalam terhadap diri ini . Selalunya buat apa semua jadi , bila tak jadi mula lah meroyan tak pasal - pasal . 

Orang tu tak taip tepung pun LM jujur dan baik je jadi murid tak membantah .. elloo..namanya murid , mana LM tau adunan tu perlu letak tepung atau tak okey ! kalau tau tak perlu akak google malam - malam tau .


Lagi satu...bila fikir semula , itulah akibat gelojoh sangat . Dah la baru balik beli waffle maker tu , patutnya snap la gambar dulu ke..hak hak hak...ni terus gelojoh buka benda tu dan terus nak pakai .... Salam pun tak bagi kan ? Bismillah dan selawat jauh sekali ...ha , ini pengajaran buat diri sendiri dan kalian juga , lain kali jangan gelojoh nak buat apa pun tau ! Kalau gelojoh semua benda tak jadi .


Pstt : LM dah berjaya makan waffle tu .. awwwww !!!!
www.tips-fb.com

16 comments:

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

ermm..xpela kak...
name pon blajar..hehe...
t nak rse la waffle akk buat...
xsabarrrr...hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

ieyla-haishh kat m'sia takder la..sbb akak takda waffle maker kat sana..hik3

emieysandra said...Reply To This Comment

bestnyer, sume leh buat sndiri klu ade bahan & alat kn~

Budak Botak said...Reply To This Comment

He3, xpa slow2. Lama sedap la...

Entry terbaru -> Katya Koren Direjam Sampai Mati Kerana Berpakaian Seksi... (",)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

emiey-alatnyer akak br beli mlm td..huhuhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

budak botak-wahh ayat membina tu dik..tq

Cikgu Fikri said...Reply To This Comment

wah..
waffle?
best nyer..
anyway, la,a tak dtg blog akak.. :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

cikgu fiq-hehe..suka ye?akak pun suka

Gee said...Reply To This Comment

hehe...xpa...percubaan pertama..nak rasa jugak..hehe gee singgah cnie k

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

pelan2 kayuh nanti master la tue ;)

azian said...Reply To This Comment

camne boleh tak jd kak????adoyaiii...amik resepi kat kak ummi kuantan....senang jek...buat lg dan lagik...dan lagikkkk...heheh

saiazuan said...Reply To This Comment

hehe blaja dr kesilapan :D

bersama kak Es said...Reply To This Comment

alaaaa..kak es jugak tak dapat lagi waffle maker tu :(

Peri PiA said...Reply To This Comment

hihihi....teruja tu

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

wani pon gelojoh gak sekali sekala...nak2 lagi klau baru dpt benda baru...hihii

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

sabarlah kak, hee. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...