Wednesday, June 1, 2011

Group SBLM



Assalamualaikum...Buat kali ke duanya nak promosikan lagi group SBLM kat sini . Takda orang nak promote kena promote sendiri group ni ..hik hik hik . Kebetulan dah nak balik Malaysia ni , so rakan - rakan admin zamir , adish shida , Faizal Fredly  dan  atiq Salleh yang akan  menjaga group LM ni .



Ahli pun belum ramai sekadar tempat mempromosikan entri masing - masing saja . Jika ada yang berminat cuma kepada blogger saja ye , boleh la join kami .
www.tips-fb.com

19 comments:

Scarlett O'Hara said...Reply To This Comment

Dah hantar permohonan nak join.Lulus tak?

Mohamadazhan hjDesa said...Reply To This Comment

salam, info menarik =) leh join nanti

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

scarlett-diorg dah appv dah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

azhan-sila...

Pak Ismail B Mustapa said...Reply To This Comment

apa SBLM tu kak..?

.......+++++++........
Demi Manafaat Sesama Kita,
Ingin Berkongsi 2 Blog Menarik Dengan Anda:
Blog Kempen Anti-Leggings
Blog Kempen Anti-WanitaSEKSA

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pak ismail-bkn apa pun..cuma group simple jek

azian said...Reply To This Comment

sy dah...kamu????

hehehhehehe

Melur Jelita said...Reply To This Comment

Adikkkk

Budak Botak said...Reply To This Comment

He3, nak terjah nie...

Entry terbaru -> Pertandingan Fesyen Tikus Di New York... (",)

najihah sahami said...Reply To This Comment

rindu nak lepak sini..:(

Gayahspears said...Reply To This Comment

alamak.. Gayah xde dlm senarai lah.. huhu

diana said...Reply To This Comment

nak tengok la apa benda sblm ni..

Peri PiA said...Reply To This Comment

pia dah join kan?ehehe malu

bersama kak Es said...Reply To This Comment

rasa sangat meriah kat situ :)

Piasara said...Reply To This Comment

"akak ni ketinggalan zaman ker...baru tau ni..kena siasat nampaknya.."

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

huhuu....sedih tak dapat nak bukak FB:(

Kakzakie said...Reply To This Comment

Masalah kakak nie LM jarang buka FB. Masa terhadlah sayang...

sarah-najwan said...Reply To This Comment

oo..kene terjah dulu baru tau group ni..

AMMAR YASIR said...Reply To This Comment

Bila SIS LM nak balik Malaysia? Leh lah jmpe kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...