Tuesday, June 21, 2011

Hepinyer !



Assalamualaikum...
Wahh hepi sesangat . Dah siap pos barangan yang dikirim oleh rakan blogger ni . Beres satu hal , pakai pos laju biar cepat sampai..hik hik hik . Siap pos surat yang hubby suruh juga , dan...kejutan bua si kecik . Apa dia ???

Sebenarnya malam tadi masa video call ngan hubby .

LM : Abang ...za rasa macam nak belikan beskal la tuk qila . Sian dia , tak tau nak wat apa bila main kat luar tu . Menung je dia . Lagi pun dia hari - hari bantu za sidai kain . Za tak perlu ambil dalam bakul , dia yang hulur sehelai demi sehelai .

Hubby : beli la..tak yah gi bandar , beli kat taman kita ni je . Ada kedai beskal kan kat situ . 

LM : okey...tengok la kalau murah za beli , kalau mahal za gi bandar sok kalau tak demam sangat .

Kami menguntum senyum...

So tadi lepas selesai urusan mengepos barang , LM pun terus cari basikal tuk Aqilah Marsya . Aduhh rambang mata juga . Tapi beli yang sederhana saja sebab pakai cuma 3 bulan , bukan lama pun . Lepas ni dah tinggal sebab nak balik Qatar . Tahun depan dah umur hampir 4 tahun dah tak pakai lagi dah beskal tu . So...memang sengaja beli yang sederhana saja . Harganya cuma RM 78 saja ...bila tawar dapat lah RM65 . Wahh murah..laju - laju je angkut bawa masuk kereta..hihi .

Sepanjang perjalanan pulang berpuluh kali dia ucap terima kasih . " Wahh atiknyer biskal aca (marsya -dia biasakan dirinya marsya) , ame acih ummi . " Dia ulang berpuluh kali sambil kiss ummi yang sedang drive . Wahh terharu ummi . Jika semua hepi ummi pun hepi gak . Moga hubby hepi sebab borang penting tu LM dah pos , kakak comel tu hepi barang yang diidam kan akan tiba esok lusa , dan qila hepi sebab dapat beskal baru .

www.tips-fb.com

31 comments:

Ujang9897 said...Reply To This Comment

amik la gambar..=)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

ujang-makin mls nak upload gmbr skrg ni ujang...

diana said...Reply To This Comment

sya pun nak belikan basikal untuk maisara..
tapi kat sini harganya 100 lebih..
kat mana yang murah tu??

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

diana-beskal budak 2 thn lbh ni beskal kecik je..klu yg besar sket tu 80 lbh td.tp tggi sgt lak utk qila.ala..kat ngan umah LM je kedai tu..kat segamat ni diana

JIJI YU said...Reply To This Comment

nak gambor..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

ya la...mesti la dia syok dpt beskel baru...

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

saya pun nak hepi gak! hahahahah~

tomatokering :) said...Reply To This Comment

hihi comell je .. kan main seronok la budak chomell tu ^^

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

jiji-haha..dengki kat akak eh?saje je kan?nak gmbr beskal wat pe?hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

ladyzul-haha..sgt seronok sis.asik duk luar je tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sunah-haha..nak hepi tggl kan alamat..br leh hepi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

tomato-hihi...mmg dia seronok la tu

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

kak, budak2 ni kalau dapat benda baru memang suka, hepi dorang....

Eyrique Ettiqazz. said...Reply To This Comment

akhirnya dpt komen kat sini lps sibuk yg melanda EE..aikk EE punyer x de ker ole2 dr Qatar...x pela lupekan EE lps cuti2 kat kedah..sob 2..

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

best la qila dapat bskal...lepas nie ngayuh je la dia..tak sia2 dia tolong ummi kan...

Far8 budak baik said...Reply To This Comment

Lm laju je angkat basikat
tu dalam kete..
itu basikat ke..
kete mainan??hahahaha
rindu kat kakak..

bz sgt..x ley selalu on9 grrrr

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

FS-tak duduk atas kerusi dah..atas beskal jek dr td

Jo Qusary said...Reply To This Comment

wahh... bestnya dpt beskal cantik baru...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

EE-bkn EE ke yg lupakan LM?haishh lama dia tak mai blog akak dia lak yg merajuk?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

shida-tu la hadiah buat anak yg selalu bantu ummi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Far8-ingat lupa kat akak..hihi.beskal la..takkan kereta mainan lak.haha

sarah-najwan said...Reply To This Comment

wah..beli beskal eh..tapi tu kira murah kot..akak beli utk mek sarah 100++ tau..huhu

psttttt...akak terperasaan ni..pos tu..ehem..ehem..lalalalalala

bersama kak Es said...Reply To This Comment

hepinya dah boleh komen sini :)

nama nak kak ES pun Marsya :)
anak suka ibu pun senang ati kan

zulkbo said...Reply To This Comment

salam LM....
alhamdulillah..
cepat baiknya..?
:)

Peri PiA said...Reply To This Comment

Alhamdulillah

tumpang happy :)

najihah sahami said...Reply To This Comment

waaa...semua hepi..mesti sis rasa puas kan..:)

forever love said...Reply To This Comment

atq ada.? hehehe

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

senyum meleret2 rara baca entry akk ni.rara dpt rs kan akk n anak akk hepy sgt.yelah,ibu yg memberi,dan anak yg menerima.

emieysandra said...Reply To This Comment

comelnyer masya!ehehe..dh xboring lg die boleh men beskal^^

Lelord said...Reply To This Comment

huhuhu sonok sungguh qila

shah azril said...Reply To This Comment

raksasa tumpang hapi gak leh tomen..
terharu dengan telatah marsya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...