Sunday, June 26, 2011

Jika Daku Pergi Dulu



Wahai kasih...
Diri ini amat menyintai dirimu .
Sangat mengharapkan kita dapat hidup bersama ke akhir hayat .
Namun , pesanku hanya ....
Jika daku pergi dulu mengadap Illahi , jangan dikau tangisi pemergianku .


Wahai Cinta...
Sesungguhnya diriku juga sedih untuk membayangkan apa yang bakal berlaku 
Ingatlah..Allah ada untuk kita mengadu dan berserah .
Jika daku pergi dulu mengadapNya bukan bermakna dunia ini sudah tiba dipenghujungnya .
Moga cinta kita mekar dan berseri dihatimu selamanya walau jasatku hancur ditelan bumi .


Wahai cinta hatiku ...
Mengenali dan menyintaimu sungguh bermakna buat ku 
Perginya daku hanya pada jasad
Ingatlah..cintaku berada dihatumu , bukan di matamu .
Walau jasad terkujur kaku 
Walau diri tersemadi dikuburan 
Namun cinta kita tetap utuh selamanya .


Kasih....jangan setitis pun air matamu tumpah jika daku pergi , daku tidak mengharapkan tangisanku , apa yang ku harapkan adalah doa darimu agar daku tenang dan aman di sana...
www.tips-fb.com

28 comments:

JIJI YU said...Reply To This Comment

sape pon pergi dulu..ALLAh tetap ade bersama kita..

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

semua adalah ketentuan-NYA...
kite hanya mampu berdoa dan berserah pada-Nya..

Chegu Zubir said...Reply To This Comment

berbuatlah kebaikan sementara masih diberi nikmat kehidupan....
jom join
Segmen : Pencarian Mega Bloglist

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

doa mengiringnya

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

tapi kalau kasihmu pergi dulu,adakah kamu akan menangis pemergiannya sedangkan pemergianmu kamu x ingin tangisannya..

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

mencintai dan dicintai... anugerah Allah yang terindah...

sarah-najwan said...Reply To This Comment

adeh..nape sedih n3 ni sis..

ni n3 rindu amat ni pada hubby ek..sobarrr

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

akk knp seday2.seday rara bc entry ni taw

diana said...Reply To This Comment

takdir yang menentukan segala nya..
saya doakan semuanya selamat ye LM..

kiz said...Reply To This Comment

takdir yang menentukan pertemuan yang tak di sangka..takdir jua yang menentukan perpisahan.. --> pinjam lagu arrow..hehe

hamzah ian said...Reply To This Comment

alahai.. jgn sedih2..

ieda said...Reply To This Comment

aduhh sedihnya dear .. jgn sedih2 ok .. insyaallahhh jika kita @ dia pergi dulu jgn sesekali diratapi tapi sedekahkanlah ayat2 suci mengiringi kerana itulah bekalan yg kekal abadi ... :)

Kalamhati said...Reply To This Comment

tersyahdu diriku..huhu

Syukri Kamaruddin said...Reply To This Comment

emmm mode sedih je ni :(

al-lavendari said...Reply To This Comment

perasaan tu biasalah kerana melahirkan merupakan satu pertarungan antara hidup dan mati.

uncle pun selalu rasa begitu setiap kali nak naik kapal terbang.

apa-apa pun kalau belum sampai ajal, apa pun yang mendatang, pasti selamat di lalui.

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

aduhai.. sayu jer baca nukilan ni.

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

semoga sentiasa dalam redhaNYA...

Bila Ku Kata Cinta... said...Reply To This Comment

sob...sob...

AMMAR YASIR said...Reply To This Comment

Sungguh puitis bahasa ni.

najihah sahami said...Reply To This Comment

alahai sis..jangan la cakap cmni.....sedih ohh....

kakchik@ella said...Reply To This Comment

sedih la pulak akak membacanya dik

Solihin Zubir said...Reply To This Comment

alahai... sedihnyaaaa... ;-(

sha a.s said...Reply To This Comment

so touching :(

Peri PiA said...Reply To This Comment

:'(

andai ku tahu

japilla said...Reply To This Comment

thanks sis LM datang jengok blog saya :D

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

sedih bunyi..

Melur Jelita said...Reply To This Comment

Jangan banyak fikir, berserah kepadaNYa

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

jika kita tahu semuanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...