Sunday, June 26, 2011

Kasut ku Hilang Sebelah



Assalamualaikum...
Salam Ahad buat semua . LM punya sepasang kasut crocs olivia warna hitam . Sangat selesa untuk dipakai saat hamil ni . Tapak rata dan selesa . Memang pulang bercuti ni hanya bawa sepasang saja kasut , sebab plan nak order crocs lain dalam seminggu dua ni . Tapi nak tau tak ? Kasut LM ni hilang sebelah ...huwaa . 


Kisahnya begini , ada anak jiran LM ni kurang sempurna akalnya , dan hobinya adalah mengambil kasut yang dia minati tapi cuma sebelah . Tapi bila bangun tidur LM cari kasut LM menag hilang sebelah , menangis juga mencari ke sana sini . Cari kat rumah dia pun takda  . Aduhh menangis kesedihan bila kasut kepunyaan kita yang satu - satunya tu boleh hilang sebelah . Kepenatan mencari kasut buat LM tertido . Sedar - sedar je rupanya LM cuma bermimpi ...haha . Ternyata mana ada anak jiran LM yang tak sempurna akal , kasut pun cantik je parking depan pintu tu .


Alahai puan LM , siapalah nak kasut comot awak tu ? tapi kan apa ye maksud mimpi tu ? kasut kesayangan hilang sebelah pulak tu . Muga ia tak membawa sebarang tafsiran mimpi yang kurang elok buat diri ini . Debar - debar je rasa bila selalu mimpi barang kesayangan hilang . Haishh mimpi rupanya tadi , selamat ada kasut lagi . Kalau tak kopak la dompet nak beli kasut baru .

www.tips-fb.com

26 comments:

Phoenix said...Reply To This Comment

Mimpi ni kadang-kadang boleh merisaukan juga tetapi rasanya tak perlulah LM risau sangat ...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

phoenix-tq ye..hrp2 camtu lah

Amie said...Reply To This Comment

kadang2 perkara yang kita ingat sangat biasanya terbawa2 dlm mimpi...

Mek Norfa said...Reply To This Comment

haha igtkan betul je tadi.. mimpi siap menagis2..haha memang penat

Peri PiA said...Reply To This Comment

insyAllah xde ape2 tu

pia ssh nak mimpi,kalau mimpi pelik2

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

laaaaaa mimpi rupenya.mst comels muka akk masa nanges2 cr kasut tu kan.hehehe.

akk,akk dlm page BLOGGER NI BEST BROOOO rara.

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

hahahaha....itu semua hanya mainan mimpi...

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

hehhee.....risau sangat la nie...ummi tido malam td x basuh kaki erk...cepat oder kasut baru umi

Sue said...Reply To This Comment

seb baik cuma mimpi...kalu betui2 ha x ke naya...kena simpan bebaik tu...

JIJI YU said...Reply To This Comment

ehhee..huk aloh..

zieyzain said...Reply To This Comment

nasebb baik mimpi,..ehe=)

saiazuan said...Reply To This Comment

huhu kte pn trbawa2 dlm mimpi~

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

insya Allah LM tak kan bawa petanda kurang elok..semoga hanya mainan tidur..

sha a.s said...Reply To This Comment

kak, mimpi tu xde ape la kak...kite x leh pk dalam2 sgt psl mimpi tu psl mimpikan mainan syaitan.....

Qaseh dalia adelia said...Reply To This Comment

ek mimpi je .. huhu

Putri Malu @ ima salsuzaima said...Reply To This Comment

mudah2an hanya sekadar mainan tidur..:)

Lelord said...Reply To This Comment

huhuhu mimpi rupanya

EZAN IDMA said...Reply To This Comment

mimpi mainn syaitan moga yg baik2 saje ye

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

kalo betul2 takde tadi, ingat nak suh beli kat SALE crocs...hari tu abg ady beli dua lagik... separuh harga...hahahahha~

kakchik@ella said...Reply To This Comment

ingatkan betul2 tadi. hihi.

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

laa..mimpi rupanya..ingatkan betul2.. :)

sarah-najwan said...Reply To This Comment

akak igt betul2 hilang..hehe

mimpi ajo tu..mungkin awk dok asik fikir kasut kot..ehhe

simply nana said...Reply To This Comment

sabar jea lah...slalunya kalau kte, mimpi yg buruk2, cepat2 ludah kiri 3x...he3

Mohamadazhan.com said...Reply To This Comment

syg sgt kasut sampai terbawa dalam mimpi tu...hehe

Nini Hartini said...Reply To This Comment

penat je percaya.haha... nakal eh LM..x memasal anak jiran jd x sempurna akal haha

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

kak, ada ustaz ajar, kalau kita mimpi yang buatkan kita terfikir-fikir, kita banyakkan selawat ke atas NABI je. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...