Monday, June 27, 2011

Kiriman Dari Sahabat



Assalamualaikum...
Terasa berat kepala dari pagi menyebabkan memang tak larat nak buat apa . Bekpes  pun tak pagi tadi , tapi bila gi umah mak tadi tengok barang kiriman dari sahabat tersayang dah sampai terus rasa hepi sesangat . Memang terkejut tengok satu kotak besar dah sampai .


Rupanya kuih peneram dan kuih karas kiriman adish shida dah tiba jam 10.30 pagi . Mak je yang tak call bagi tau barang dah sampai . Hihi...bersinar - sinar mata membuka bungkusan kuih kiriman dari shida . Memang mengidam nak makan peneram yang gebu ...dan ternyata kuih yang ditempah oleh shida tu sangat sedap . LM dah banyak kali cuba upload gambar tapi tak boleh , takpelah . 


Moga Allah permurahkan lagi rezeki shida kerana belanja LM kuih ni , bukan sebungkus 2 tau...tapi 5 bungkus kuih peneram dan 5 bungkus kuih karas . Memang bayak dan puas makan sampai pengsan ! Tq shida...sayang awak ketat - ketat ! Sedang menanti kiriman dodol juga dari blogger kedah...Terima kasih atas kebaikan kalian  , tak terbalas oleh LM .



www.tips-fb.com

29 comments:

JIJI YU said...Reply To This Comment

peneram tu ape kak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

jiji-sejenis kuih..minggu lepas akak ada buat entri mengenai kuih ni

saiazuan said...Reply To This Comment

hurm.. mcm sedap je.. :D


latest work
http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

alhmdlah shida dapat memenuhi impian seorang sahabat yang tak pernah shida jumpa tp shida baik dengan nya...mau2 dia tengah mengandung..tak salah kan kita berbaik dengan org,i'allah ada hikmah nyer....eh eh sampai awal lagi la yer...kecian kamu mak tak gtau...sabo yer

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

wow sedapnya.nk jugak.rara sllu bli yg panas2 kat pasar mlm.hehe

Peri PiA said...Reply To This Comment

sedap kuih tu,yum2 ;)

forever love said...Reply To This Comment

selamat takde gambar.. uhuhu. tak jeles sangat

telinge keling kak jiji

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

bila citer pasal mengidam makan2 ni, teringat last year...rasa ralat tak dapat nak masak kan sambal hitam untuk member...dia mengidam dr awal kandungan sampai dah nak bersalin, tak terbuat jugak akhirnya :(

diana said...Reply To This Comment

saya pun suka kuih tu..
kalau pi pasar mlam selalu beli..
kecik2 sedap..
senang masuk mulut..
heheh

ieda said...Reply To This Comment

waaaaaaaa sedapnya kuih neram tuu nak2 kalau teman yg bagi kan .. rasa enakkk je dik ! :)

bersama kak Es said...Reply To This Comment

alaaaa...sedapnya. terasa nak balik kampung makan kuih peneram huhu

FarhaNezam said...Reply To This Comment

lama tak makan kuih tu rasa mengidam pula hmm..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

saizuan-mmg sdp

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

adish shida-hihi..tq shida.syg shida ketat2.umah miza ngan mak 2-3 minit jek...mmg hari2 lepak umah mak.takda hal punya.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

rara-sedap..nyum2

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pia-ye pia mmg sedap.karas dan peneram

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

atiq saleh-hihi...nak letak gmbr tapi tak mo kluar lak,tenet slow..jgn jeles2 okey atiq!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

AIM-tu lah...kalau ckp bab ngidam ni ramai jek nak penuhi kan?leh peknen tiap thn la ni.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

diana-mmg sdp.tp kat sgmt ni yg kecik2 tak sedap,garing sgt..takda isi dlm dia

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

ieda-ye kak...bila pemberian dr sahabat mmg terasa lbh sedap

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kak es-tu la...yg fresh gak yg sedap kan?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

farhanezam-wahh dah ngidam lak ke?gi la cr ye?

b a m b a m ' s said...Reply To This Comment

tuh bukan mengidam dah tuh..5 bungkus wat melantak.. ekkeke..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

bambam's-takpe..blh mkn ngan adik2 dan mak juga.

emieysandra said...Reply To This Comment

wah..bertuah akak, dpt kwn baik cmtu, sggup kirimkan kuih kgemaran akak~

apik pehe said...Reply To This Comment

kak..tak passing pon sikit kat apik..huhu

ohh ayu! said...Reply To This Comment

kuih peneram tu kuih telinge keling kan?? huhu~

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

semua kuih tu EE x suka,so x leh la nak menggedik2 mintak kat LM..hahahhaa

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

kuih peneram tu best!tersangat best! untung LM ada org tunaikan hajat .. semoga beliau dimurahkan rezeki..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...