Thursday, June 23, 2011

Lagi Kisah Tudung



Assalamualaikum....
Masih ingat lagi kisah yang LM ceritakan hari tu tentang tudung yang seorang rakan minta tempahkan sebiji cam LM pakai dalam gambar ni . Tapi tudung tu tertinggal di Doha sewaktu LM hantar minta tailor besarkan mukanya . Ishh memang geram berjanji dengan india sorang tu..kejap kata sempat buat , bila dah nak ambik tak siap lagi . Bila kelam kabut akhirnya tudung tu tertinggal . Perlu encik suami pula yang ambik semual kat kedai tu .

Semalam encik suami dah gi ambil tudung tu kat mamat ni , ops..dia bukan india . Dia bangladesh rupanya...haiya . Lepas tu dia siap minta encik suami tolong adik dia yang nak datang kerja ke malaysia dan siap janji nak bagi diskaun segala apa yang ditempah kat dia . Grrr ismail ni nak kena babap eh ? dah la hari tu ko janji cam lidah biawak , sampai tertinggal tudungku tau , ni nak pujuk kata bagi diskaun la pulak ? pandai bodek eii ismail ??


Bila pakai tudung ni pasti terkenangkan tudung sahabat ni , bukan apa...terkilan sebab masih lum dapat poskan kepadanya . Haishh geram pun ada , tapi pasti ada hikmahnya . Tudung tu lebih labuh dan besar dari kepunyaan LM ni . Tapi corak dan warnanya tetap sama . Nanti bila dia memakainya pasti kami kelihatan seperti kembar jika memakainya serentak kan ? erkk...kembar ? dia nak jumpa LM ke ? sudi ke dia jumpa dengan LM ? kami bagai langit dan bumi , dia sangat dihormati , dikagumi dan sangat baik sedangkan sis LM ni ? haishhh insan sekelilingnya juga tak suka sis LM...jangan berangan ye sis LM nak jumpa dengan nyer,simpan hasrat mu itu . Hihi...
www.tips-fb.com

12 comments:

sha a.s said...Reply To This Comment

ehehe..ade pulak cmtu...x slh klu kite merendah diri, tp jgn smpi tlalu -ve kn diri tu kak... :)

Mohamadazhan.com said...Reply To This Comment

model tudung =)

bukan rezeki kak tu lagi tu...jauh tempah tudung tu =)

Tina Othman said...Reply To This Comment

lawa tudung =)

Peri PiA said...Reply To This Comment

adoiii si ismail ni nak kena,hehe

wah mesti cantik LM dan kawan pakai serentak :)

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

mai jumpa shida mai....siap bawak kuih peneram

Mek Norfa said...Reply To This Comment

ishh kak LM ni mana tahu ada rezeki bbertemu jugak nanti.. siapa yg tahu kan..hehe

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

sape dye LM?nk tau gak.ehhehe

diana said...Reply To This Comment

siapa dia??
nak kenalan..:p

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...Reply To This Comment

ala sis...

jgn la merendah diri sgt...

kita semua sama jer..apa yg beza cuma akhlak kita ye dak?

hehe

Nini Hartini said...Reply To This Comment

merendah dirinya LM... kalau niat kita baik, InshaAllah mereka nk jugak jumpa..

erm, klu x tlg adik ismail tu, dia x bg diskaun ke? kan ke salah dia ckp putar belit?

bersama kak Es said...Reply To This Comment

huwaaaa..patut la tak nak jual .

najihah sahami said...Reply To This Comment

alahai...nk kirim jugak lah. hahaha...^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...