Friday, June 17, 2011

Majlis Pernikahan



Assalamualaikum...
Alhamdulillah , walau sekejap saja dapat juga kami menjenguk ke rumah bapa saudara hubby petang tadi . Sebenarnya hari ni adalah hari pernikahan sepupu hubby . Majlis berlangsung selepas solat asar . Kami sampai pun dah nak asar , makan - makan jap dan tak lama tu majlis akad nikah pun berlangsung . Dapat juga merasa gulai kawah nasi kenduri . Lama tak makan nasi rumah kenduri . Tapi makan pun 3-4 suap je tak mampu nak habiskan nasi dan lauk yang hubby sendukkan  tu . Terasa payau je tekak ni .


Saudara mara asik bertanya bila hubby nak balik , esok flight pukul berapa , nanti duk umah sendiri tak takut ke , tak bahaya ke duk sendiri ngan anak - anak...huhuhu . Banyaknyer soalan yang menghibakan hatiku . Balik je umah ni tadi terus bagitau hubby , jika diriku tak boleh menahan sedih mungkin tak pergi hantar dia ke KLIA kot esok , siyes memang rasa sangat hiba ...sayu je hati ni . Ishh bukan pertama kali berpisah pun , tahun - tahun lepas pun camni gak , emosi tak stabil kot ?huhu .


Dah dapat menziarah majlis pernikahan pun dah rasa lega , esok jika tak berkesempatan nak ke majlis persandingan pun tak la rasa terkilan sangat tak penuhi undangan pakchu dan makchu . Penat sangat , rasa macam nak tidur .....
www.tips-fb.com

13 comments:

ecah mashuri said...Reply To This Comment

p tido cepat2 sis.goodnite.sweet dream.mimpikan hubby yeeee.<--kata hubby sis kepada isterinya..heheheh

miss lolly a.k.a luvfareda said...Reply To This Comment

ngegeg, ramainya kawen :P

Peri PiA said...Reply To This Comment

LM,kena kuat k

Bulan said...Reply To This Comment

sedih kn kak nak pisah nie.lebih2 lg selalu bersama :)

Far8 budak baik said...Reply To This Comment

Lm..sedih je..takpe2..
biar kn suami anda pergi..
pasti dy akan kembali..
=)..trust adik mu ini..hahaha =)

p/s..sori bz betol. grrr..rindu

emieysandra said...Reply To This Comment

ololo sis, sabar eh^^

blog-tips-kurus said...Reply To This Comment

sabarlah nak.. kita perlu lebih kuat mengharungi segala kemungkinan. chaiyok!!

BlueberrY CheesE said...Reply To This Comment

jgn sedih2.. insyaAllah ada himahnya..

misza said...Reply To This Comment

salam adik LM. lama tak singgah sini. LM tinggal kat M'sia sampai bersalin ke?

Melur Jelita said...Reply To This Comment

Tabahkan hati adik jelita..jangan risau..Allah ada

diana said...Reply To This Comment

bila orang tanya lagi la rasa sedih..kan??
patutnya kena paham..
tapi biasa la..
orang tua memang gitu..
soalan berterus terang je..

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

huhuhu...sabar eks kak~

Syukri Kamaruddin said...Reply To This Comment

nnt kalau sy kawin pon jgn lupa dtg... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...