Tuesday, June 14, 2011

Malam Terakhir


Assalamualaikum...
Malam terakhir berada di negeri kedah . Semuanya berjalan lancar , dapat jalan - jalan cuci mata bersama keluarga . Pagi tadi dapat bertemu puan Husna penaja hadiah GA di Hotel Seri Malaysia ni . Jalan - jalan ke Penang dan malamnya berkesempatan bertemu dengan adik blogger 2 orang ni walau dalam masa yang agak terbatas .


Terima kasih atas kesudian Nurul Aifa aka efa dan tasya meluangkan masa bertemu LM tadi . Moga bertemuan tadi merapatkan ukhwah di antara kita . Kepada Adish Shida yang kebetulan tak berkesempatan nak jumpa jangan sedih - sedih , ada rezeki kita jumpa di lain kali . Alhamdulillah...semuanya sangat indah berada di negeri kedah .
www.tips-fb.com

17 comments:

Phoenix said...Reply To This Comment

Salam perkenalan LM..

al_hakim said...Reply To This Comment

kedah mane je kak?sungai petani ea..oo..efa tu org kedah ea..

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

kedah tu kg halaman saya kak.. best kan dpt holiday??

diana said...Reply To This Comment

bestnya jumpa blogger..
saya tak jumpa mana2 blogger pun lagi..:)

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

ooo dah g ke hotel seri msia tu...mesti best kan...

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

mesti happening nie nie dapat jumpa kawan alam maya..dapat bertentang mata..

Peri PiA said...Reply To This Comment

dijadikan kenangan yg terindah dlm hidup :)

sha a.s said...Reply To This Comment

bestnye....

Kakzakie said...Reply To This Comment

Serampang dua mata sambil jalan menikmati percutian dapat jumpa teman blogger.

Sambung holiday ke mana lepas ini LM?....

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

kedah ada sawah, itu yang seronok. :)

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

LM mana gambar.hehe

halila Ibrahim said...Reply To This Comment

ooo.. patut aifa ajak saya jumpa malam semalam... tp dia tak g tau la..apa2..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

eeemmmm...rugi la...kakD tak dpt jumpa dgn LM

AMMAR YASIR said...Reply To This Comment

Bilalah daapt jumpa Sis LM

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

waa.. bestnya dapat jumpe akakkkkkkkkkkkkkkkkkkk~!!! =(

bye2 kak! :D meh perak plak! :P

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

syok nyer depa...hehhee...i'allah nanti kita jumpa...malam nie i'allah shida nak jumpa ady budika dll

dayang said...Reply To This Comment

wah..akk balik ke tanah air ye..wah..tanah air..hehe...mesti nnt akak rindu nak beraya kat sini plak kn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...