Tuesday, June 21, 2011

Nenekku Meninggal Dunia .



Assalamualaikum...
Baru saja pulang dari rumah mak , siap - siap nak rehat tiba - tiba buka enset tengok mak kata nenek dah meninggal ? Tadi ayah gi tengok nenek sebab mereka kata nenek lelah dan dah tak gerak . Dah panggil ambulance , ayah gerak dan LM pun terus pulang ke rumah . Ternyata tak sempat bertemu dengan nenek ...dia dah pergi rupanya .

Terkilan sangat tak sempat jumpa nenek . Moga rohnya tenang di sana . LM pulang ke kampung dulu , hati berbelah bagi nak gi malam ni ke esok , tapi kena gak la gi malam ni walau mata ku rabun dan tak biasa drive malam - malam . Buat hubby , doakan za selamt pergi dan pulang ...abg tau za tak cekap memandu malam - malam . Lebih - lebih lagi dalam keadaan demam dan sakit kepala ni . Doakan za ye !
www.tips-fb.com

25 comments:

diana said...Reply To This Comment

semogA LM selamat sepanjang pejalanan dan dipermudahkan semua urusan..

Green Apple said...Reply To This Comment

Al-Fatihah..
berhati2 dlm perjalanan... moga selamat segalanya...

Ujang9897 said...Reply To This Comment

takziah..

t.care...

Mohamadazhan.com said...Reply To This Comment

Al Fatihah..moga ditempatkan dalam kalangan orang soleh solehah.amin

Melur Jelita said...Reply To This Comment

Adik jelita..takziah dan Al Fatihah..hati - hati ya dik jelita

kiz said...Reply To This Comment

al-fatihah dan takziah... hati hati kak.. jangan kelam kabut sangat..

Solihin Zubir said...Reply To This Comment

takziah ye..
smoga roh Allahyarhamah tenang di sana.. amin...

AL-FATIHAH...

laskar pelangi said...Reply To This Comment

sis LM, take care yea..

takziah.

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

salam takziah kak miza.. takpe, nasib akak dah blik malaysia, kalau akak tak balik..lagi rasa rindu kan :(

shah azril said...Reply To This Comment

al fatihah.. semoga roh nenek miza ditempatkan dikalangan org yang beriman.. hati2 drive.. ader paper.. kami org semua ader bersama LM.. hati2.

nanakimie said...Reply To This Comment

hati2 sis...takziah yer....al-fatihah...

maisara majid said...Reply To This Comment

takziah ye.. :)

farasakura said...Reply To This Comment

takziah ye kak...semoga rohnya dicucuri rahmat

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

Innalillah...
moga rohnye ditempatkan dikalangan orang yang beriman...amin..
takziah sis..

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

hati-hati memandu..semoga selamat sampai dan selamat kembali ke rumah ...al-fatihah utk nenek LM..

Topeng Tuxedo said...Reply To This Comment

berkunjung di tengah malam sambil membawa 2 artikel terbaru dari http://www.topengtuxedo.blogspot.com

caliph shuriken said...Reply To This Comment

al-fatihah & takziah..

hati2 bw keta kakak...

najihah sahami said...Reply To This Comment

kak...hati2 tau....mish doakan akak selamat pergi dan selamat pulang..:)

Izan Ishak said...Reply To This Comment

hati2 ye miza... moga roh arwah sentiasa dicucuri rahmat oleh Allah~

Peri PiA said...Reply To This Comment

Al-Fatihah

saba ye LM

nazirulhazwan~ said...Reply To This Comment

takziah.
alfatihah~

semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 soleh:) amin~

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

takziah kak.jaga diri ya.

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

takziah dan take care sis

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

takziah.....

jaga diri baik2..

Nini Hartini said...Reply To This Comment

Takziah sis... Al-Fatihah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...