Tuesday, June 21, 2011

Nuffnang



Assalamualaikum...
Mula berblogging secara serius sejak september lalu . Pasang nuffnang oktober lalu . Sejak dapat BE pertama memang tak pernah keluarkan duit tu sebab LM pun bukan ada kat tanah air kan ? Tapi yang kelakarnyer masa adik ku zai tolong buat kan header dan tolong intai kan blog LM dia terkejut tengok duit tu tak berusik .

Kata zai...kak cash out la duit tu kak . Hihi..tak byk la zai..biarlah dulu , jawab LM . Rupanya bila tak jenguk - jenguk duit tu beranak pinak dan akhirnya semalam LM merajinkan diri cuba minta bahagian LM tu dari pakcik nuffnang . Berapa lama ye baru dapat check ? entah..ni pertama kali . Takda pengalaman . Tapi dapat duit tu nak wat apa ye ? 

Boleh gi A Famosa Resort bawa anak - anak ke ? atau kalau sempat belanja mereka ke sunway lagoon pun cam best je . Ummi belanja anak - anak ...rezeki berblogging tak sangka boleh tahan hebatnya . Walau tak kencang cam orang lain tapi ...syok!!!
www.tips-fb.com

15 comments:

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

belum pernah lagi cashout duit dari nuff..biarlah dulu bertahun2 kat situ..hehe..rasanya nuff ni lambat gak proses..makan masa lebih dari sebulan jugak la..

suhaili sarif said...Reply To This Comment

waa mesti banyakkan?hehe
saya baru je cashoutkan bulan lepas
sampai skrg x dpt lagi.hihi

Peri PiA said...Reply To This Comment

tahniah LM :)

diana said...Reply To This Comment

la..apasal cashout tengah bulan ni..
lain kali kalau nak cashout tunggu hujung bulan..kalau tengah2 bulan gini lambat la nak dapat..
entah2 dah besalin baru dapat..
heheheh

Andrik McVean said...Reply To This Comment

hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

mrs yie-ye ke kak mimi,lama eh?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

suhaili-tak la byk mana..leh la setakat nak gembirakan anak2.hihi..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pia-lum dpt pun pia syg..huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

diana-la..naper tak ckp?haha..takpe lah..dah beranak pun leh pki gak duit tu.adehh

kiz said...Reply To This Comment

rezeki anak anak kak..

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

ehh, ade name zai!!! :D

blanja zai ! blanje zai! :(

blanja anak2 akak ke umah zai! keh3

shah azril said...Reply To This Comment

huhu rezeki2.. rezeki anak dan ibu..

caliph shuriken said...Reply To This Comment

oic, blom pnah cashout ka..

sy tggu nk cashout kali kedua hujung bulan ni, hikk...

najihah sahami said...Reply To This Comment

ahaha...tiba2 rasa nk jadi anak akak jugak...$$$..hehe...ok la tu sis...sebulan lebih dpt la kot..:)
sempat la belanja mish ngn ayie kopok lekor..

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

cashout 1st time dulu...2 bulan gak rasanya kak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...