Thursday, June 2, 2011

Pendam Saja Luka Itu .



Assalamualaikum....
Salam ceria buat semua rakan - rakan . sihat hari ni ? Moga perjalanan hari ini lebih baik berbanding semalam . Malam tadi sebelum tidur dah siapkan persedian  untuk memulakan hari ini . Syukurlah semuanya lancar untuk hari ni . Bekalan waffle untuk anak bawa hari ni dah tersedia dari malam tadi , tinggal sapu kaya dan nutella saja . Buat encik suami LM gorengkan mee saja pagi ni buat sarapan dan bekalan . Beres !


Sebelum tidur malam tadi sempat menziarah rakan - rakan . Namun hati benar - benar terluka melihat entri yang telah dua kali dibaca siang nya mencalar hati . Sewaktu siangnya tak perasan la pula dia gambarkan kami semua ni haiwan...huhuhu .Bukan hati LM saja rupanya , tetapi hati ramai sahabat yang lain juga terluka . Perlukah kita gambarkan rakan lain sebagai haiwan walau pun kita tak suka tindakan dan entri mereka ? terluka , sedih malah amat terluka dengan penghinaan itu .


Sentiasa menuding jari tindakan rakan lain tak betul , adakah tindakan menggambarkan kami haiwan itu sangat bagus ? hinanya kami di matanya ...hahaha .
www.tips-fb.com

32 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Siapalah punya angkara LM. Jangan ketawa LM bila dikata begitu. Bimbang dia bertambah ego dgn kata-kata yg sadis....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@kakzakie-angkara org yg fikir dirinya mulia dan baik...menggambarkan insan lain spt haiwan...ketawa dlm duka kak ,sanggup dia mengibaratkan rakan2 yg pernah kongsi suka duka dgnnya sbgi haiwan itu ?

sha a.s said...Reply To This Comment

iskk...sadis ni....ape pn, kena byk bsabar ye.....dugaan dlm berkawan ni mmg kdg kala menguji kesabaran kita....

Peri PiA said...Reply To This Comment

nak waffle hehe

sabar ye LM,xpatut sungguh

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

mana dia letak akal dia tu kak?

Lieyda said...Reply To This Comment

ish ish.sentapnya hati

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

biarlah kita di pandang hina oleh matanya asalkan kita mulia di sisi Allah..saya cukup2 tidak berkenan dengan caranya..ye la,dah buat salah lepas tu menggugut orang pulak..manusia apakah itu?huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sha-ye..sabar je la..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

pia-bkn LM saja..tp semua rakan2 yg berkaitan.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

kamihidup-akalnya?entah..itu kena tny dia sendiri.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

lieyda-akak yg baca sentap..jika rakan yg buat entri tu baca..lg sentap

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Mrs.yie-betul sis..

Sunah Mohammad said...Reply To This Comment

erm....

Mrs.Yie said...Reply To This Comment

ye..akak la selipar korea tu..hehehe :)

Cikgu Nurin said...Reply To This Comment

Baca jugak entry tu...sabar ye dik...

sarah-najwan said...Reply To This Comment

dalam dunia ini byk org byk ragam..
macam2 hal..

semoga setiap masalah yg berlaku..cepat2 diselesaikn..

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

siapa pulak ni kak LM...macam2 kan....takut apa yg dia ckp makan diri sendiri pulak nanti...

bersama kak Es said...Reply To This Comment

hhmm..sabar ye dik. mcm2 ragam manusia ni

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sunah-ermm tanda berfikir ke sentap gak?hehe..akak shida mmg sentap dr semalam..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Mrs.yie-ye..ingat lg kat akak..saja je tny

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

cikgu nurin-adik sabar lah ni kak..klu tak,dah lama dah basuh dia dpn2.br blh clearkan apa yg dia tak puas hati.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

sarah najwan-ala kak..bkn penting pun ...biar je la

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

FS-biarkan..akak tgk kan jek

Hanis MY said...Reply To This Comment

sedihnya...sampai hati dia, saba ye...Allah maha adil

p/s: bestla dahdekat dah tu anytime leh g abu dhabi dan juga dubai serta yg sewaktu dengannya

diana said...Reply To This Comment

siapa ye??
saya kenal tak dia???
kalau ya pun tak suka jangan la bagaikan orang dengan binatang...
menulis ikut amarah..
saya selalu beringat dalam diri saya,walaupuan entry saya banyak yang ala2 menegur orang tapi sesekali tak kan saya gunakan ayat menghina,caci maki,carut marut dan mendedahkan naama sebenar pelaku...

qasehraihan said...Reply To This Comment

huhuhu..speechless..

lagenda said...Reply To This Comment

Bnyk2kan bersabar ye LM..jgn stress2 sgt. Wlupun mak tak tahu ujung pangkal, but mak x mo LM terganggu kesihatan tu..

Take care ur self ye LM..

Hanis Azla said...Reply To This Comment

pelik bila ada org yg sanggup mengeji org yg pernah berkawan dengannya sebegitu.. sabar yer.. kita doakan yg terbaik utk dia.. harap2 dia sedar akan ketelanjurannya..

Kalamhati said...Reply To This Comment

Hmm sampai mcm tu sekali..adik bebanyak sabar ye..dugaan utk adik tu..Allah dtgkan kepada kita mereka yg berperangai begini supaya kita tidak jadi seperti mereka ini..

rara pinkmafia said...Reply To This Comment

akk rara sllu baca yg akk buat waffle.akk buat waffle apa?bg resipi =)

emieysandra said...Reply To This Comment

sabar ye sis..

Suara Kalbu said...Reply To This Comment

Sesedap oren je nak cakap orang macam tu macam ni. Macam diri orang tu dah sempurna sangat.

Sabar ye LM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...