Monday, June 27, 2011

Saya Orang Johor La...



Assalamualaikum...
Sejak pulang ke tanah air ramai adik  - adik blogger dan kakak blogger bertukar - tukar nombor handphone dengan LM . Kadang kala bersms dengan mereka terasa sangat rapat dan mesra . Tapi yang paling melucukan dan kadang kala agak pelik juga bila ramai yang menyangkakan LM ni orang pantai timur . Ramai yang ingat LM orang ganu . Aduhh muka terengganu ke LM ni ? Tak kurang ramainya juga yang menyangka LM ni orang kelate . 


Ramai yang keliru dengan negeri asal LM . Tapi memang tak pelik sebab memang zaman belajar dulu pun ramai yang sangka LM orang terengganu . Nak  kata LM cakap ada bunyi terengganu tak juga ...aduhh pelik tak ? Memang pelik tapi tak kisah pun . Tadi semasa bersms  dengan  Mira Hussin dia pun ajak jumpa di kelantan ...erkk akak orang johor lah sayang , jawab LM . Tergelak juga mira...dia pun sangka LM orang kelantan..hihi .
www.tips-fb.com

37 comments:

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

EE pon ingat Lm org ganu sbb tgk cr masakan LM.tu yg tanya resepi kopok lekor.....tipah tertipu...

ShidaGhazali said...Reply To This Comment

la..saya pun igt akak org ganu, coz akak penah cakap dlm blog, kg akak kt ganu..

ke saya silap baca??hehehe

zalin onceitalk said...Reply To This Comment

hihi..personaliti akak nmpk mcm ustazah gitu..mungkin sbb tu dorang ingt akak dr pntai timur...tp sy tau akak orang johor..sgamat kn?

diana said...Reply To This Comment

sebab kulit putih kot..
orang ganu biasanya kulit cerah..
mcm ciktom..
heheh

solomolo said...Reply To This Comment

solomolo orang KL yang suka Laksa Johor...

black_mel said...Reply To This Comment

erk...ikut rupa dah boleh agak asal dr mana ker?kagum2...johor area mana?sggh la bp nnti..xD

Atika Farha ;D said...Reply To This Comment

taknak mesra dgn sy ker kak LM? :(

Ujang9897 said...Reply To This Comment

muka putih kot..mcm org pantai timur.=)

tak bertukar pun no dgn adik akak ni..=)

najihah sahami said...Reply To This Comment

hahaha..tp mase mula2 mish kenal akak pun mati2 mish ingt akak ni org ganu tau. xde rupa segamat langsung. hahaha..kononnya la..:P

L.E.N.S.A-N.A.N.I said...Reply To This Comment

sbb LM putih comel lote. tu yg org ingt org kelantan tu.. he3..

caliph shuriken said...Reply To This Comment

oic, sis org johor ka..

sy plak diorg ingat dok kt jepun.. skali skala trasa mcm student oversea, hikk...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

EE-aduhhh akak wat keropok lekor sbb teringin lah EE

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

shoda-tak la..akak mmg org johor.dulu duk paka 2 thn je masa suami kerja kat kerteh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

zalin-wahh suker2.salin tau akak org johor,segamat lak tu.bestnyer zalin tau!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

diana-entah la diana...saya pun tak pasti sbb apa.aduhh teringat kat cik tom..rindu la kat dia

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

solomolo-ye..sis tau,br tu tgk awak beli smpi 2 bungkus laksa johor.ingat org johor...hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

black-haha..tak tau lah saya..


saya johor di segamat

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

atika-nak dik...meh la kita bermsg2

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

ujang-takpe..nnt akak msg2 ngan isteri ujang yana ye.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

mish-hahaha...cam nak gelak pun ada.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

nani-hihi..ada ke pulak?awak tu putih org sgmt gak kan?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

caliph-akak pun dulu ingat awak duk jepun..haha

gedek! said...Reply To This Comment

Naseb baik tak mengaku orang arab!

laloque said...Reply To This Comment

Johor ke... ingat org Siam

My MiRa said...Reply To This Comment

hey kakak sayang saye mention name mira laaaa heheehhe...yela mati2 ingt akak org kelantan...kecewanye law tak mesti dapat jumpe...akak...jaga baby baik2

al-lavendari said...Reply To This Comment

mungkin agaknya sbb orang ganu dan kelate ramai yang come lote kot !

zalin onceitalk said...Reply To This Comment

hahaha..kalau follow entri2 akak, tentu tau punya kak..keh3..

Peri PiA said...Reply To This Comment

pia dah tau hehe

Wanzi said...Reply To This Comment

memang pun... wajah LM kalau tgk memang cam org org pantai timur... dah habis ke cuti?

MataHati @ MH said...Reply To This Comment

johor dan terengganu x jauh.. dekat jer tu

bersama kak Es said...Reply To This Comment

johor keeee??? la mati2 ingat mek kelate .. aduss

sha a.s said...Reply To This Comment

ade kot nmpk mcm org tganu :)

YAYA AZURA said...Reply To This Comment

haah..org johor??? yaya pun ingat org trg ..haha.. sebab LM ada sebut Paka..ada sebut nak jumpa Dayang Deno .. hihi ..

Nini Hartini said...Reply To This Comment

hehe..dulu Tini pun sangka LM org kelate @ ganu. tp lepas baca entry LM yg baru blk dr sana, LM kata dr johor ke melaka...laaa baru tau LM org johor. huhu..segamat rupanya eh..

CiK QiQi said...Reply To This Comment

hehehe...qiqi pon ingt sis org pantai timur...org pntai tmur kn byk kulit putih2...comei2..sopan2 cm sis...ehehehe....

hua...smpai ati sis xbg no pon kt qiqi...majuk3333.ehehee

FasiHaH SupiaN said...Reply To This Comment

orang johor rupenye.............ingatkan ganu...huhuhu

Nour Akmal said...Reply To This Comment

huhuhu..
jauh tu johor dhn terengganu..huhu..
harap lepas ni tak de lah yang ckp LM orang terengganu..segala kekeliruan telah terjawab..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...