Wednesday, June 22, 2011

Selamat Dikebumikan



Assalamualaikum...
Terima kasih atas ucapan kiriman takziah dan doa dari kalian . Rumah LM dengan kampung nenek bukan lah jauh sangat , dalam 30 minit saja . So LM ulang alik je dari rumah ke kampung . Jam 11 .30 pagi tadi jenazah nenek selamat dikebumikan . Sekarang baru je sampai rumah mak , petang sikit kot baru pulang ke rumah sendiri bersiap sedia untuk tahlil malam ni .


Adik - adik LM yang baru sampai kira - kira jam 2 pagi tadi dari KL pun akan pulang petang ni , so lepak umah mak jap . Keletihan yang teramat sangat ...nak rest dan tambah tenaga sebelum majlis malam nanti  .
www.tips-fb.com

11 comments:

Mohamadazhan.com said...Reply To This Comment

Al Fatihah...

moga dirahmati ruhnya.

sha a.s said...Reply To This Comment

rest la ckup2.....sian dia...

NOOR FATIN said...Reply To This Comment

salam takziah dari kami sekeluarga..al-fatihah

sarah-najwan said...Reply To This Comment

takziah LM..akak tak bertenet mana arini..n3 td dlm kete je..

penat puasa kot..huhu

anamizu said...Reply To This Comment

dah selamat dikebumikan ye arwah nenek ummi...



ummi jage kesihatan ye...

Eyrique Ettiqazz said...Reply To This Comment

aman lah dia di sana...

blog-tips-kurus said...Reply To This Comment

Salam takziah.
embah wedok saya pon just passed away last Thursday-nite.. Semoga roh mereka ditempatkan bersama orang2 yg beriman..
* U can survive.. :)

JIJI YU said...Reply To This Comment

alhamdulillah..semoga beliau tenang disana

Kalamhati said...Reply To This Comment

salam takziah dr akak utk family LM..
rest cukup2 ye..

Bulan said...Reply To This Comment

takziah...semoga roh nye ditempatkan dikalangan mereka yg soleh ;)

take care kakak sayam :)

Peri PiA said...Reply To This Comment

Al-Fatihah

LM,lps tu rehat k

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...